După lansarea brandului „T” în 2014, cu trei concerte organizate în trei orase simultan, zeci de artisti si peste 50.000 de oameni prezenti la cel mai interactiv spectacol, Telekom îl aduce anul acesta în România, pentru prima oară, pe megastar-ul international Robbie Williams.
Evenimentul muzical al anului va avea loc pe data de 17 iulie, în Piata Constitutiei, si face parte din turneul international “Let Me Entertain You”, care se va desfăsura în peste 10 tări.
„Ne bucurăm să fim sponsorul principal al primului concert al lui Robbie Williams în România! Ca parte a strategiei noastre de a deveni operatorul integrat numărul unu de pe piată, ne dorim să oferim experiente de top, prin evenimente memorabile. Filozofia noastră este să setăm standarde din ce în ce mai înalte. De aceea, anul acesta aducem cea mai intensă experientă muzicală pentru publicul din România, unde stim că Robbie are mii de fani. Cu sigurantă va fi o experientă care va merita să fie împărtăsită. Mai mult, clientii „T” care sunt fani ai pop-starului britanic se vor bucura de o serie de surprize, care vor fi anuntate în curând”, spune Mathias Hanel, Chief Commercial Officer, Segmentul Rezidential, Telekom Romania.
Muzica este o parte importantă a strategiei de sponsorizări a Telekom în 2015, în linie cu strategia internatională a Deutsche Telekom.
Această asociere este relevană pentru ceea ce reprezintă brandul „T”: energie, dinamism, poftă de viată, împărtăsirea unor experiente deosebite cu prietenii.
Turneul „Let Me Entertain You” va începe în martie 2015 si va include peste 10 tări. Bucuresti se adaugă pe lista altor orase importante incluse în turneu, cum ar fi: Madrid, Paris, Tel Aviv, Moscova sau Abu Dhabi.
Biletele sunt disponibile în reteaua Eventim si online pe www.eventim.ro.
Telekom Romania este un brand de telecomunicatii nou si dinamic, care oferă servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, simplificate si personalizate pentru o comunitate vastă de clienti, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicatii, astfel încât clientii să beneficieze de o experientă completă si inedită: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixă traditională, internet de mare viteză si televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum si continut de înaltă calitate si exclusivităti. Pentru clientii business, noul brand este promisiunea unor solutii IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive si mai agile.
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE România.
Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienti pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe si peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse si servicii fixe, comunicare mobilă, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii ICT pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de tări si are circa 229.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei..