Daescu Bortun Olteanu reuneste, de astăzi, în aceeasi agentie, una dintre cele mai puternice echipe de comunicare din România. Agentia apare ca urmare a fuziunii dintre Bortun Olteanu si People Public Relationships Agency si aduce pietei de comunicare, dincolo de expertiza si rezultatele oamenilor, un suflu ce derivă din universul pe care grupul Millenium People l-a construit în cei 16 ani de când a fost înfiintat.
"Ne-am dorit să creăm o agentie si mai puternică prin aducerea împreună a multelor talente si seniorat pe care, separat, le-am demonstrat. Discutam despre această fuziune de mai mult timp, dar 2014 este anul în care am atins maturitatea necesară pentru a face un pas atât de mare", spune Tudor Daescu, General Manager al Daescu Bortun Olteanu. "Mai mult, acest proiect a reusit să convingă câtiva dintre cei mai importanti specialisti în comunicare să ni se alăture. Sunt foarte mândru de fiecare om care se semnează pe sine si care alcătuieste astăzi această echipă al cărei input se regăseste în rezultatele pentru care ne aplaudă clientii nostri."
Portofoliul reunit numără clienti precum Gillette, Duracell, adidas, Siveco, Media Galaxy, Wellborn, Băneasa Developments, Răzvan Vâlceanu, Philips, AOC, Subway, E-Boda, Cafeneaua Veche, King, Logitech, Glenfiddich, The Pole, Rombat. Acestora li se adaugă proiectele The Institute (Romanian Design Week, Internetics) si Gala Societatii Civile.
În ultimul an fiscal cele două agentii au avut o cifră de afaceri însumată de peste 6 milioane Lei.
Andrei Bortun: ”Am intrat ”în afaceri” în anul doi de facultate, în 1998. Afacerile mele au constat de fapt în a desena proiecte alături de oameni speciali. Este si cazul agentiei. Cu Tudor Daescu lucrez din 1999, iar cu Bogdan Olteanu din 2005. Ne cunoastem foarte bine, îmbătrânim deja împreună. Agentia este o organizatie construită în primul rând în jurul prieteniei noastre si a compatibilitătii felurilor în care vedem comunicarea.”
Bogdan Theodor Olteanu: “Mă simt acasă în această structură pentru că este una foarte mobilă. Dincolo de serviciile de comunicare vrem să ne dezvoltăm propriile proiecte – fie că vorbim de publishing sau evenimente. Proiecte de care echipele noastre si clientii nostri pot profita. si dincolo de planuri avem experienta necesară. Oameni din echipa actuală sunt la baza constructiei a trei produse solide de publishing: The Institute Magazine, Cockgaine si SUB25..