„Răzvan, Dani și Connect-R te scot la un prânz so good @ KFC”. Așa a sunat invitația lansată prin aplicația de Facebook „So good VIP@KFC”, inițiativă în cadrul platformei de comunicare „So Good”, concepută de echipa GolinHarris pentru KFC Romania.
Nu mai puțin de 4.000 de fani ai vedetelor Dani Oțil, Răzvan Simion şi Connect-R au dat curs invitației de a-și alege VIP-ul cu care doresc să ia masa, delectându-se cu Fillet Bites KFC, dar doar trei dintre ei s-au si întâlnit faţă în faţă cu vedeta preferată.
“Am dezvoltat acest proiect și pentru a fi o modalitate de a construi o punte de legătură între fanii KFC, dar și între fani și vedeta lor preferată, realizând astfel o interacțiune reală. Pe pagina de Facebook KFC România au fost mii de fani care au dat curs invitației noastre, iar întâlnirile de la prânz au fost prilejuri de discuție și socializare. Conceptul creionat și implementat de echipa GolinHarris înglobează atât nevoile brandului KFC cât și, sperăm noi, așteptările consumatorilor noștri”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
“A fost mai întîi vizita <<Patrulei So Good KFC>> în cele mai importante complexe universitare din București, când echipele KFC și GolinHarris au bătut la ușa de cămin a studenților și le-au făcut cinste cu Fillet Bites savuroase - să îi mai înveselească în sesiune. Acum a venit „So good VIP@KFC”.
Este o nouă idee din platforma de comunicare So Good, gândită ca un canal de comunicare integrat, pentru fiecare categorie de produse KFC. Suntem foarte bucuroși că ideile noastre creative găsesc pământ fertil, cum se spune, și rodesc în campanii frumoase. Este meritul KFC Romania, cu care facem o echipă excelentă ”, spune Irina Roncea, Senior Manager, Corporate Division GolinHarris.
Norocoșii câștigători ai concursului „So good VIP @ KFC”, care și-au întâlnit preferații în spaţiul modern, urban, al restaurantului KFC Dorobanţi, au fost: Lorena Macare - Un pranz cu Razvan; Mihaela Lazar - Un pranz cu Dani; Maria – Luiza Anghelescu - Un pranz cu Connect-R. .