Ce nu se vede, se uita - cam acest lucru s-ar putea spune despre relatiile comerciale si cu clientii. Si tu ai primit macar odata un obiect care sa aiba logo-ul unei companii, de care sa te folosesti zilnic si care sa iti aduca aminte de firma respectiva. Vrei sa implementezi si tu asta, dar cum stii ca ceea ce faci si ce materiale promotionale oferi reprezinta modalitatea buna de promovare? Cum continui mentinerea brand-ului tau mereu in mintea si preferintele clientilor? Cum te delimitezi de concurenta? Sunt mai multe metode si toate acestea implica obiecte promotionale.
In primul rand, trebuie sa stii ca pe tmps.ro poti sa gasesti absolut tot ce iti trebuie pentru compania ta, aceasta fiind una din cele mai cautate firme in materie de obiecte pentru promotii.
In al doilea rand, trebuie sa iei in considerare cateva reguli de promovare. Un material promotional bun trebuie sa fie un reminder permanent al brandului, in fiecare moment in care este folosit.
De exemplu, daca folosesti pixuri promotionale, cel care il foloseste va avea adesea, fix sub privirea lui, numele companiei si, fara sa vrea, i se va intipari in memorie. Loialitatea clientilor si relatiile cu acestia se vor imbunatati ca urmare a utilizarii inteligente a unui dar oferit pentru promovare. Prin introducerea detaliilor de contact pe aceste produse, vei obtine noi si noi clienti. Practic, aceste produse promotionale sunt o carte de vizita pe termen lung.
Majoritatea oamenilor stau la munca 8 ore pezi si multi stau in acelasi loc, la birou. Daca cilentul tau sau viitorul tau client va folosi materialele promotionle cu numele sau logo-ul companiei tale, atunci ti-ai asigurat cel mai pretios spatiu de advertising din lume. Direct la biroul clientului! Produsele promotionale bine selectate pot deveni un “panou” publicitar permanent cu brand-ul si mesajul tau.
Datorita acestor produse, clientii tai pot deveni ambasadorii tai. De exemplu, daca oferi tricouri promotionale, persoanele care le vor purta, vor deveni promoteri ai imaginii sau brand-ului firmei. Poti face acest lucru folosind un design cool si interesant, pe care oamenii isi vor dosi sa il poarte. Daca nu ai nicio idee, firma tmps.ro te poate ajuta cu sugestii foarte bune, tinand cont de faptul ca aceasta are o vasta experienta in domeniu.
In conlcuzie, daca clientii folosesc produsele oferite de tine, in activitatile zilnice, ai reusit sa faci ca acele persoane sa fie constiente de brand-ul tau si sa devina, la rand-ul lor, amabasadori pentru compania ta..