DERO va aduce prospetimea in terasa Fabrica, intre 15 si 17 august 2013, in cadrul evenimentului de branded entertainment ADfel, organizat de IQads. Clabucel, ambasadorul DERO, va fi acolo joi, vineri si sambata (intre 19:00 si 23:00) cu multa distractie, premii surpriza si o mare petrecere cu spuma.
Cei care vor participa la ADfel vor putea lua parte la demonstratii de spalare rapida in stil romanesc. Toti cei prezenti vor putea sa-si schimbe propriile tricouri cu tricouri cu mesaje fresh (ca de exemplu "Fresh is cool", "100% prospatura") puse la dispozitie de DERO. La scurt timp, cei care s-au lasat pe mana lui Clabucel isi vor primi tricourile inapoi, in varianta super proaspata, dupa ce au fost spalate chiar la terasa. In semn de apreciere pentru toti sustinatorii freshness-ului, participantii la ADfel care au testat spalarea rapida in stil romanesc vor putea pastra tricourile cu mesaje proaspete.
Imbracati cu tricouri proaspat uscate pe sarmele pregatite de DERO, vizitatorii terasei Fabrica vor avea ocazia sa le ude din nou tot alaturi de Clabucel. Simpaticul din bule de detergent va da tonul jocurilor cu spuma care vor avea loc in paralel cu spalarea ultrarapida. Vor fi folosite tunuri de spuma pentru a acoperi o zona a terasei cu clabuc, zona in care participantii la ADfel vor putea sa danseze, sa se joace si sa intre in adevaratul spirit al prospetimii sustinut de DERO.
DERO este unul dintre brandurile care vor aduce spiritul neconventionalului in cadrul ADfel. Evenimentul de branded entertainment este organizat de IQads si are loc in Club Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads.ro vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
Partenerii media ai evenimentului sunt 24-FUN, Metropotam, Catavencii, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction..