DERO a fost declarat cel mai puternic brand românesc, conform studiului realizat de revista Biz si Unlock Market Research în cadrul BrandRO 2015, prin care 1000 de respondenti si-au exprimat preferintele. Clasat la prima editie din 2009 pe pozitia 34, DERO a evoluat an de an, ca în 2011 si 2012 să se situeze pe pozitiile 27, respectiv 14. În ultimii doi ani, DERO a intrat în top 10, pe pozitiile 6, respectiv 2.
DERO este un brand care se reinventează constant prin formate noi, produse inovative si campanii autentice, păstrându-si în acelasi timp rădăcinile românesti. „DERO e al tău" si „Color Run powered by DERO" sunt două dintre campaniile care au ajutat brandul să îsi consolideze pozitia.
Cea mai recentă campanie de brand - „DERO e al tău” - a lansat provocarea către toti consumatorii de a-si exprima viziunea despre proaspăt si românesc, realizând design-ul noului ambalaj pentru editia limitată DERO Ozon+.
Începând cu anul 2014, DERO a devenit sponsor principal al evenimentului „The Color Run România”. Pe durata celor opt curse, zeci de mii de concurenti au avut parte de o experientă plină de culoare si fericire alături de DERO, care a păstrat entuziasmul alergătorilor la cote maxime, contribuind la o experientă cu adevărat memorabilă.
„Clasarea pe prima pozitie în topul celor mai importante branduri românesti este o recunoastere din partea consumatorilor si un moment important în istoria DERO.
Prin tot ceea ce face, DERO duce mai departe mostenirea românească si încearcă să răspundă tuturor nevoilor consumatorilor. Nu în ultimul rând, as dori să felicit initiativa organizatorilor – ajunsă deja la a sasea editie – dar si celelalte mărci din top, care demonstrează pe an ce trece că mărcile românesti devin din ce în ce mai puternice. Toate mărcile prezente în top au evoluat odată cu societatea si sunt un motiv de mândrie pentru noi toti si în special pentru cei care le asigură continuitatea”, a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.
Cu o traditie de peste 40 de ani, DERO este o marcă românească modernă care a purtat dintotdeauna o mică parte din România în numele său - care provine de la „Detergent al României”. Lansat pe piata din România în 1966 ca produs al fabricii de detergenti din Ploiesti, DERO a ajuns în timp să devină marca sinonimă cu „detergentul”.
Brandul DERO a fost achizitionat în anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat începerea procesului de inovatie prin modernizarea produsului, a ambalajului si alinierea la standarde occidentale, dar totodată si păstrarea specificului 100% românesc.
DERO a simtit în permanentă nevoile consumatorilor săi, în anul 2000 fiind prima marcă din România care a lansat un produs “2 în 1”.
Campaniile DERO sunt memorabile – fie că a fost vorba despre “Cele mai frecvente 99 de pete” sau despre “Spală Româneste”, momentele din viata brandului DERO sunt si acum rememorate de consumatorii români.
DERO este prezent în una din trei gospodării din România, în segmentul de pudră, conform studiului GfK consumer Panel, 2014..