În luna martie, Whirlpool România aduce în prim plan cel de-Al 6-lea Simt al femeilor, printr-o campanie care vorbeste despre experiente si emotii legate de femeile importante din vietile noastre: mama, sotia si bunica.
Campania îsi propune să ilustreze una dintre cele mai complexe tehnologii din industria electrocasnicelor, denumită Al 6-lea Simt, tehnologie proprie Whirlpool si să exemplifice ideea care a stat la baza dezvoltării acestui set de functii: electrocasnice care „intuiesc” ce are nevoie utilizatorul.
Actorii Marius Manole, serban Pavlu si Rares Andrici rememorează cu drag momentele în care mama, sotia sau bunica i-au surprins prin intuitia lor feminină, în cadrul unor materiale video realizate în colaborare cu echipa Mindopoly.
Pentru executiile campaniei, disponibile doar în magazinele Flanco, – cartoline răzuibile, afise si stickere pe produsele Whirlpool incluse în promovare – Whirlpool a apelat la ilustratoarea Keszeg Agnes, care semnează vizualurile de campanie. Personajul feminin care se regăseste în toate layout-urile este creat special pentru campanie si inspirat de zeita Whirlpool. Agnes a conceput si patru păpusi din portelan si materiale pretioase, “Zeite Whirlpool”, obiecte de colectie ce vor fi oferite ca premiu în campania Flanco, alături de vouchere Al 6-lea Simt.
Tot în ideea zeitelor Whirlpool, care reprezintă femeia modernă ce reuseste să “controleze” tehnologiile electrocasnicelor si să rezolve repede si eficient treburile casnice, campania include si un parteneriat cu Fabulous Muses - Diana Enciu si Alina Tanasă.
“Whirlpool este un brand care s-a inspirat întotdeauna din intuitia feminină, tehnologiile Al 6-lea Simt fiind create pentru a simplifica activitătile casnice”, a declarat Mioara Bolozan, Director de Marketing Whirlpool România. “Ne-am bucurat să putem dezvolta o campanie de suflet, prin care am dorit să propunem si altceva decât mecanisme de reduceri.
Ne-am dorit să celebrăm cu adevărat femeia în luna martie si suntem onorati că am putut coopta actori si ilustratori de exceptie, care au înteles demersul nostru”, a explicat Mioara Bolozan.
Campania “Femeile au avut întotdeauna un Al 6-lea Simt” se derulează în perioada 3 martie – 30 martie 2016 în toate magazinele Flanco. Vor fi disponibile peste 100.000 de cartoline cu premii speciale si reduceri în valoare de 200 de lei, 300 de lei si 500 de lei pentru cei care fac cumpărături în luna martie si aprilie.
Campania a fost concepută de agentia Antonescu PR & Consulting
Ilustratii: Keszeg Agnes
Productie video: Mindopoly
Scenariu: Ileana Răducanu
sedinte foto: Fabulous Muses
Lider mondial în fabricarea si comercializarea electrocasnicelor de mari dimensiuni, Whirlpool Corporation a înregistrat în 2015 vânzări de 20,9 miliarde de dolari. Whirlpool Corporation are 100.000 de angajati si include 70 de centre de productie si cercetare în toată lumea. Compania comercializează mărcile Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit, HotPoint si alte branduri importante pentru consumatorii din peste 170 de tări. În Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA) Whirlpool numără aproximativ 24.000 de angajati, cu o prezentă în peste 30 de tări si centre de productie în opt tări. Whirlpool EMEA este un segment operational al Whirlpool Corporation. Centrul European de Operatiuni al Whirlpool Corporation se află în Comerio, Italia..