Începând din luna octombrie a.c., GAV comunică pentru ”Scena9”, brandul cultural al BRD - Groupe Societe Generale. Agentia specializată în creare si accelerare de continut si prima companie de marketing cultural din România a fost angajată de BRD să creeze formatul si continutul primei manifestări off-line a brand-ului, editia princeps (toamnă-iarnă 2015/2016) a revistei Scena9, cu ocazia celei de-a zecea editii a FNT - Festivalul National de Teatru.
Manifestul « O scenă nouă pentru un nou-modernism » poartă semnătura lui Lucian Georgescu si este pictografiat si videografiat de Marius Rosu. ”Creatori din toate subsolurile, parcurile si parcările, birourile si mansardele, plajele, scolile, potecile, uniti-vă. Pentru niste mai-bine-noi.”
Parteneriatul de marketing cultural GAV - BRD va continua prin lansarea seriei de web videos ICAR - o istorie alternativă a cinematografului românesc, o productie CINEPUB în parteneriat cu Scena9. CINEPUB by GAV este primul portal de cinema românesc care distribuie gratuit online productii autohtone, fictiune, documentar, animatie, rarităti, lungmetraje si scurtmetraje.
”Limbajul de lemn al textului denumit press release foloseste recurent si ipocrit substantivul ”provocare”, de cele mai multe ori fiind vorba de plictiseală maximă. La noi e vorba de noroc chior (chiar dacă si-l mai face si omul cu mîna lui...).
E o mare baftă întîlnirea cu o corporatie care gândeste vizionar si îndrăznet pe bune si îsi asumă comunicare culturală pe termen lung, consistent si coerent. Eu unul nu am mai văzut asta în industrie de vreo 10 ani. Si e reconfortant să faci după 25 de ani baza meseriei: copy simplu si cinstit. Se cheamă că nu sînt un profesor de creative writing depăsit dacă am scris o platformă de brand în 30 de minute, ca la cursul de scriere sub presiune la anul I...”, zice Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.
”Copywriting-ul cinstit si bun, cum spune Lucian, e tot mai rar, si de aceea e si usor de recunoscut. O colaborare de acest gen este si o chestiune de chimie. Lucian si echipa lui de la GAV au simtit cel mai bine despre ce este Scena9: un playground pentru idei si oameni noi, pentru viitor, pentru acei « mai-bine-noi » care au nevoie de un loc al lor”, spune Flavia Popa, Secretarul General al BRD.
GAV, content accelerator, este o agentie independentă care si-a început activitatea în anul 2003, împreună cu primul atelier de marketing cultural autohton, balkanski, ambele fondate de Lucian Georgescu, veteranul creativilor publicitari din România. Dincolo de alte reusite în domeniul comunicării culturale specializate, agentia este autoarea celei mai mari campanii de marketing cultural românesc, Sibiu - Capitală Culturală Europeană - 2007. Printre clientii si partenerii actuali ai GAV se numără: Allergan, Bosch, BRD - Groupe Societe Generale, CEO Club Romania, Edenred, Lindab, Selgros, TIFF. GAV este membră Interpartners Worldwide - Independent Advertising Agencies Group..