transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 29-01-2014

GfK Twitter TV Ratings - parteneriat intre Twitter si GfK in Germania, Austria si Olanda

GfK Twitter TV Ratings - parteneriat intre Twitter si GfK in Germania, Austria si Olanda

Twitter si GfK au semnat un parteneriat exclusiv, prin care au lansat GfK Twitter TV Ratings în Germania, Austria si Olanda. Noul serviciu va oferi date despre frecventa si reach-ul mesajelor utilizatorilor de Twitter, asociate programelor de televiziune si campaniilor de comunicare derulate pe acestea. Aceste informatii sunt esentiale grupurilor media si agentiilor de media, pentru a obtine informatii despre popularitatea în crestere a comentariilor din social media.

În timp ce se uită la televizor, din ce în ce mai multe persoane îsi împărtăsesc opiniile si comentariile despre programele TV pe Twitter. Asa-numitul “al doilea ecran” transformă televiziunea într-o experientă interactivă si socială. De asemenea, creste gradul de penetrare a canalelor de televiziune, deoarece mesajele sunt larg răspândite printre followerii acestor utilizatori de Twitter (persoanele care le urmăresc activitatea).

Cu ajutorul GfK Twitter TV Ratings, GfK va putea să furnizeze date cu privire la frecventa si la gradul de penetrare ale mesajelor care fac referire la anumite programe de televiziune. Noul serviciu va fi disponibil începând cu acest an în Germania, Austria si Olanda si va permite canalelor de televiziune să arate audienta suplimentară pe care o câstigă prin intermediul social media. În plus, agentiile media si advertiserii vor avea la dispozitie parametrii mai detaliati pentru a planifica si a evalua campaniile cross-media.



Matthias Hartmann, CEO GfK, spune: “Suntem încântati de acest parteneriat cu Twitter. Media se află abia la începutul transformării sale igitale si Twitter s-a dovedit a fi “o portavoce socială” pentru evenimentele live si pentru emisiunile de televiziune. Credem că interactiunea dintre diferite canale media este deosebit de interesantă. De aceea, oferim insight-uri asupra efectelor cross-media, alături de Twitter, noul nostru partener inovator.”

Ali Rowghani, COO Twitter, spune: “Twitter a devenit un companion important pentru milioane de oameni în experienta vizionării programelor TV. Oamenilor le place să folosească Twitter în timp ce se uită la televizor si să participe la discutii în timp real despre programele pe care le urmăresc. Suntem foarte multumiti că GfK va aduce experienta sa de măsurare a audientelor si în social media, pentru a oferi posturilor de televiziune posibilitatea să măsoare audienta totală pe care o ating”.

Prezentă pe piata locală din 1992, GfK România este, de peste 12 ani, institutul numărul 1 de cercetare de piată, cu o cifră de afaceri de aproape 12,5 milioane euro în 2012. Activitătile GfK România sunt structurate în două sectoare, Consumer Experiences si Consumer Choices.

Sectorul Consumer Experiences este specializat în probleme de marketing operational si strategic în practic toate industriile si pietele. În sectorul Consumer Choices adunăm continuu informatii despre vânzarile din retail a bunurilor de consum tehnologice si date despre consumul media.

Grupul GfK este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piată din lume, cu peste 12.000 de experti care se dedică zi de zi descoperirii de noi perspective asupra modului în care oamenii trăiesc, gândesc si cumpără, în peste 100 de tări. În 2012, vânzările GfK au fost de 1,51 miliarde EUR.

Twitter este o platformă globală pentru auto-exprimare si conversatii publice în timp real. Prin dezvoltarea unui mod fundamental nou prin care oamenii pot crea, distribui si descoperi continutul, Twitter a democratizat crearea si distribuirea de continut care să permită oricărei voci să se audă în întreaga lume instantaneu si nefiltrat. Serviciul poate fi accesat la Twitter.com, prin intermediul aplicatiilor mobile de Twitter pentru o varietate de dispozitive si prin SMS. Disponibil în peste 35 de limbi, Twitter are mai mult de 230 milioane utilizatori activi lunar.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar