Institutul de Marketing lansează în ianuarie la București primele cursuri intensive la zi în marketing și marketing digital, în parteneriat cu Oxford College of Marketing. Cele două programe - lansate pentru prima dată și în România prin cursuri de scurtă durată - asigură suportul teoretic necesar pentru o viitoare certificare internațională în marketing. Din ianuarie 2014, profesioniștii români și bulgari vor putea lucra fără restricții în Uniunea Europeană și în domeniul marketingului.
Cei interesați de o certificare în domeniul marketingului pot urma programul GRADUATE FOUNDATION, care asigură parcurgerea conceptelor și noțiunilor fundamentale de marketing, câștigând astfel un an de studiu și obținând o calificare superioară. Aceasta alternativă înseamnă o economie de timp, dar și de bani alocați pentru cursuri și examene.
Programul internațional THE DIGITAL GATEWAY asigură celor mai puțin familiarizați cu noțiunile de marketing digital suportul teoretic pentru a putea coordona un program în compania în care lucrează. În același timp, acesta poate fi și un prim pas pentru o certificare internațională acreditată de Chartered Institute of Marketing (CIM). Cursul oferă noțiuni și instrumente de bază pentru înțelegerea mediilor digitale, planificarea campaniilor digitale, studierea și analiza comportamentului consumatorului în mediul digital; realizarea mixului de marketing digital sau monitorizarea și măsurarea campaniilor digitale.
Cursurile se desfășoară pe parcursul a câte două zile fiecare și costă 150 și respectiv 250 de lire + TVA.
Programele de certificare pe termen lung durează între 12 si 24 de luni și costă între 800 și 2450 de lire sterline, în funcție de nivel și modul de studiu.
Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare asociație a marketerilor din Europa, cu peste o sută de ani de existență. Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions pentru a oferi sprijin local în România tututor marketerilor interesați să își crească performanța profesională la standarde internaționale prin calificări CIM (Chartered Institute of Marketing). .