transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 09-12-2024 4.7033 lei 4.9773 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 23-03-2015

Halatul de farmacist DONA nu se primeste, se merita - campanie lansata cu sprijinul Publicis Romania

Halatul de farmacist DONA nu se primeste, se merita - campanie lansata cu sprijinul Publicis Romania

Reteaua de farmacii DONA a lansat campania „Halatul de farmacist DONA nu se primeste, se merită”, cu sprijinul agentiei Publicis România. Promovat activ începând din 29 februarie 2015, mesajul campaniei este declinat în TV, radio, presă, OOH si digital.

Elementul principal în jurul căruia este construită întreaga campanie creativă este halatul de farmacist DONA. Pentru farmacisti acesta este un simbol de mândrie, pentru pacienti este garantia unui serviciu impecabil. Mai mult decât profesionalism, ceea ce face diferenta si determină pacientii să aleagă o farmacie sau alta sunt pasiunea adevărată pentru meserie si grija fată de nevoile medicale.

”Farmacistii DONA reprezintă unul dintre principalele noastre motive de mândrie, profesionalismul si calitătile lor umane fiind confirmate de cercetările de marketing pe care le organizăm regulat. Un exemplu mai putin stiintific în acest sens este demersul pe care l-am initiat pe pagina noastră de Facebook cu ocazia lansării acestei campanii: o invitatie de a nominaliza farmacisti DONA care au depăsit asteptările. Am fost pur si simplu impresionati de sutele de like-uri, share-uri si mesaje de multumire primite în decurs de numai câteva ore pentru farmacisti de-ai nostri din toată tara si pentru căldura cu care oamenii au vorbit despre ei. Dincolo de faptul că farmacistii DONA îsi cunosc meseria, fiind foarte bine pregătiti si mereu capabili să ofere o recomandare avizată, ei câstigă încrederea prin faptul că ascultă si le pasă.

Iată că nu este doar un mesaj de auto-promovare, ci o confirmă chiar pacientii pe care îi ajutăm. Iar pentru noi acest lucru este cel mai important”, a punctat Radu Dumitrescu, Director de Marketing DONA.

DONA este una dintre retelele de farmacii care angajează cele mai mari investitii în profesionalizarea farmacistilor, respectiv peste 400.000 euro sunt directionati anual către instruirea farmacistilor juniori, traininguri de consiliere si comunicare cu pacientii, traininguri de produs, diagnostic etc. Anul trecut, numărul farmacistilor DONA a crescut cu aproximativ 40%, pe de o parte pentru a sustine cresterea retelei, iar pe de altă parte pentru a asigura consiliere de calitate pacientilor.

Spotul TV surprinde transferul de cunostinte dintre farmacistii seniori si cei tineri, dar si insuflarea spiritului si valorilor DONA de grijă si respect.

"Campania s-a bazat pe faptul că în spatele experientei farmacistilor DONA stă un cod de valori. Aceste valori nescrise le completează pe cele deontologice, iar acestea nu sunt doar vorbe goale, ci valori pe care le respectă orice farmacist DONA. În comunicarea vizuală codul îmbracă forma unui simbol grafic si lingvistic usor de înteles: halatul farmacistului. Si pentru că farmacistii DONA nu trebuie să fie doar bine pregătiti, ci să fie si empatici, să îti zâmbească, să îti facă o recomandare, să fie pasionati de profesia lor, să simplifice lucrurile cele mai complicate, să îsi tină minte clientii, să facă parte din comunitate, credem că nu oricine poate sa devină un farmacist DONA. De aici si mesajul campaniei ,“halatul de farmacist DONA nu se primeste, se merită", a explicat Adina Albu, Account Director Publicis România.

DONA este una din cele mai mari retele de farmacii, cu capital integral românesc, având o experientă de peste 20 de ani pe piata locală si deservind lunar peste 1,6 milioane de pacienti din toată tara. Compania are circa 2000 de angajati si numără peste 250 de farmacii.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar