transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 23-06-2025 4.3797 lei 5.0472 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

Reparatii frigidere - Opris Adrian PFA

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 25-06-2013

Helping Brands Emotionally Connect with Women - workshop despre ce le face pe romance fericite, la Marketing for Women 2013

Helping Brands Emotionally Connect with Women - workshop despre ce le face pe romance fericite, la Marketing for Women 2013

Alaturi de peste 20 de specialisti romani din publicitate, marketing si research, la prima editie a conferintei Marketing for Women, organizata de SMARK KnowHow pe 4 si 5 iulie, vor veni si doi invitati internationali: Claire O’Connor (Senior Research Consultant, Discovery Networks) si Ben Grossman (Senior Strategist, Jack Morton Worldwide).

Cu peste 23 de ani de experienta in cercetare, cu focus pe industria de media & advertising, Claire O’Connor este implicata in coordonarea celor mai importante proiecte pan-regionale de cercetare in cadrul Discovery Networks. Claire este recunoscuta pentru gandirea creativa si pentru livrarea unor insight-uri care influenteaza felul in care companiile dezvolta proiecte de continut si strategii de marketing sau dezvoltare de brand.

Pe 4 iulie, in cadrul primei zile a conferintei Marketing for Women, Claire va prezenta in premiera pentru Romania rezultatele celui mai recent studiu Discovery Networks intitulat „SHE: Her research for happiness”.

Este vorba despre un studiu global realizat in randul a 5.500 de femei din Europa, Rusia si Africa de Sud, care identifica 5 surse majore ale fericirii femeilor din ziua de azi. Punand laolalta atat datele obtinute din studiul online, cat si rezultatele interviurilor in profunzime realizate cu femei din aceste regiuni (inclusiv din Romania), SHE reprezinta o analiza complexa a vietii femeii moderne.

Pentru a-i ajuta pe cei care lucreaza pentru brand-uri ce au un target femin, Claire va sustine si un workshop (accesul la workshop se va face exclusiv prin invitatii acordate gratuit celor care se inscriu la conferinta) intitulat „Helping Brands Emotionally Connect with Women”. Pe parcursul celor 2 ore ale seminarului, vor fi detaliate rezultatele cercetarii cu privire la ceea ce le face pe femeile din Romania fericite, conform studiului SHE, implementat de Discovery in Romania si alte 10 tari din Europa.


 
Pe baza datelor incluse in acest studiu complex, Claire va lucra cu brand managerii si marketing managerii prezenti pentru a gasi modalitati noi de a conecta brand-urile lor cu audientele feminine, intr-un mod autentic si eficient.

In cea de-a doua zi, Ben Grossman (Senior Strategist, Jack Morton Worlwide) vine special din Boston (U.S.A.) sa prezinte rezultatele raportului Beyond Pink, un studiu realizat anul trecut la nivel global ce investigheaza tendintele in marketing-ul adresat femeilor.

Ben Grossman dezvolta strategii marcomm, cu o aplecare spre digital, social media si tehnologii emergente. Ben e recunoscut la nivel global pentru abilitatea lui de a formula abordari diferite pornind de la insight-urile gasite si a aparut in publicatii distribuite la nivel mondial.

Background-ul profesional al lui Ben include o pasiune pentru business si strategie de marketing, tehnologie, consumer behaviour si design. Ca brand strategist si consultant, Ben a lucrat la dezvoltarea unor strategii si initiative pentru brand-uri precum Subway, fundatia Lady Gaga Born This Way, Bombardier, Brother International, Voxx International si Eaton.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
matzcrorkz
3tUMIk I am so grateful for your article post. Really Cool.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar