|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 18-10-2015 |
IMAGE PR aniverseaza 20 de ani pe piata de comunicare din Romania
Alte stiri la aceasta categorie
IMAGE PR, una dintre primele agentii de relatii publice înfiintate în România, aniversează 20 de ani de activitate pe piata de comunicare. IMAGE PR este o agentie locală, independentă, care s-a mentinut permanent în topul companiilor de comunicare din România datorită portofoliului său de clienti, serviciilor oferite, vizibilitătii proiectelor de comunicare realizate si rezultatelor financiare.
„În cei 20 de ani, am dezvoltat si construit reputatia brandului IMAGE si, în acelasi timp, am evoluat odată cu piata de comunicare si relatii publice din România. Practic, am avut privilegiul ca împreună cu alti colegi din industrie să educăm, să impunem standarde de calitate, să stabilim practici corecte si să contribuim la construirea unei industrii de comunicare solide pe care o vom dezvolta pe mai departe,” a declarat Alexandru Păius, Senior Partner IMAGE PR.
IMAGE PR este unul dintre pionierii industriei de comunicare din România, inovând constant în zone distincte ale businessului, de la inventarea sau implementarea unor practici specifice de relatii publice sau lansarea primelor divizii sau departamente specializate de pe piata de comunicare locală si până la modele de business care au contribuit la dezvoltarea industriei de comunicare din România.
Începând cu anul 1998 a fost prima agentie care a desfăsurat actiuni în redactiile de presă, introducând astfel un nou concept pe piata din România, PR Blitz-ul.
În plus, este între primele agentii de relatii publice de la noi care, în anul 1999, avea si un departament de creatie si care a dezvoltat de-a lungul anilor propriile departamente în cadrul agentiei (productie, evenimente) si chiar divizii specializate, cum este cea de Healthcare Communications, anuntată în 2014.
Mai mult decât atât, este una dintre primele agentii din România care în anul 2008 a primit o nominalizare la IPRA Golden Awards, cea mai pestigioasă competitie de relatii publice la nivel mondial, cu campania „De Crăciun, Coca-Cola alături de tine”.
Totodată, IMAGE PR este compania care a implementat strategia de a promova angajatii la statutul de partener, prin acordarea de părti sociale în cadrul firmei. În anul 2008, Iulia Tănase a devenit Managing Partner al agentiei, iar anul acesta, după 10 ani de experientă în cadrul companiei, Catrinel Burghelea a devenit al treilea partener al agentiei.
Până în prezent, agentia a dezvoltat si implementat peste 3.500 de proiecte de comunicare pentru 82 de companii din diverse arii de activitate si industrii. În anul 1997, IMAGE PR a încheiat primul contract pe termen lung cu compania Coca-Cola, un client care este si astăzi în portofoliul agentiei. De altfel, continuitatea clientilor din portofoliu este una dintre caracteristicile agentiei, clientii fiind în cadrul agentiei, în medie, de peste 5 ani. Mai mult de 75% din cifra de afaceri a companiei este realizată cu clientii existenti, parteneri ai agentiei în ultimii 5-15 ani.
„Credem în parteneriate pe termen lung si acest lucru se reflectă si în colaborările de lungă durată pe care le avem cu clientii nostri. În meseria noastră rezultatele remarcabile si reputatia se construiesc în timp, prin programe integrate de comunicare.
Indiferent de schimbările care s-au produs pe parcursul anilor, am rămas fideli atât sloganului „building reputation” pe care îl avem si pe care vrem să-l ducem mai departe în următorii ani, cât si principiului de a crea valoare adaugată clientilor nostri prin solutiile si propunerile de calitate pe care le oferim”, a declarat Alexandru Păius.
Pe parcursul celor 20 de ani de activitate, IMAGE PR a contribuit la formarea, dezvoltarea si profesionalizarea industriei de comunicare si a pregătit numerosi profesionisti, care astăzi conduc alte agentii sau departamente de comunicare din companii românesti sau internationale. În total, în cei 20 de ani de activitate, în cadrul agentiei au lucrat 256 de profesionisti în comunicare.
Agentia a trecut de-a lungul anilor prin diverse transformări organizationale, 6 relocări ale sediului agentiei si printr-un rebranding în anul 2008.
„Elementul esential pentru succesul si stabilitatea afacerii a fost întotdeauna echipa IMAGE PR. Imaginea si reputatia companiei sunt meritul activitătii si eforturilor colegilor mei. La nivelul echipei, am crescut de la 4 oameni initial până la 53 în anul 2001, dar ne-am mentinut undeva în jur de 30 de persoane în ultimii ani. Astăzi suntem 26 de oameni, dintre care 21 de consultanti în comunicare, majoritatea formati ca profesionisti în cadrul agentiei, media vechimii în companie fiind de 7 ani. Unul dintre noi este angajatul agentiei încă de la înfiintare, iar cel mai nou are deja 2 ani de când lucrează în cadrul echipei”, a adăugat Alexandru Păius.
Proiectele de comunicare desfăsurate de IMAGE PR alături de clientii săi au primit atât recunoastere locală cât si internatională prin cele peste 40 de premii si nominalizări obtinute la competitii precum IPRA Golden World Awards, SABRE Awards, EFFIE Awards si Romanian PR Award..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|