Interactions, agentie specializată în comunicare digitală si eCRM, a fost desemnată câstigătoare în cadrul licitatiei pentru contul de digital al Telekom România, desfăsurată la finalul anului 2014.
Interactions va furniza servicii de strategie, creatie, dezvoltare si mentenantă pentru o parte din proiectele digitale ale Telekom România.
“Anul 2015 este un an important pentru Interactions, în care ne-am propus să dezvoltăm serviciile oferite de agentie si să lărgim portofoliul de clienti. Câstigarea contului Telekom sustine această directie strategică si ne provoacă să demonstrăm, pe mai departe, expertiza în industria de telecomunicatii”, a declarat Adrian Alexandescu, Managing Director Interactions.
La începutul acestui an, Interactions a diversificat oferta de servicii oferite prin lansarea solutiilor standardizate de eCRM si dialog cu consumatorii, FastLandingPage, FastConsumerPromo si Consumer Data Management, care reduc cu până la 70% timpul de implementare al unei campanii de comunicare în mediul digital.
Interactions este o agentie digitală si de eCRM full service fondată în 2009 de Adrian Alexandrescu împreună cu grupul Mediapost Hit Mail. Interactions oferă servicii de strategie, creatie, dezvoltare de programe de dialog cu consumatorii, design, copywriting, social media management, dezvoltare software si aplicatii mobile. În 2013, Interactions a fost desemnată Agentia Anului la IAB Awards România, iar în 2014 a devenit prima agentie românească premiată la IAB Mixx Awards Europe.
Telekom Romania este un brand de telecomunicatii nou si dinamic, care oferă servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, simplificate si personalizate pentru o comunitate vastă de clienti, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicatii, astfel încât clientii să beneficieze de o experientă completă si inedită: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixă traditională, internet de mare viteză si televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum si continut de înaltă calitate si exclusivităti. Pentru clientii business, noul brand este promisiunea unor solutii IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive si mai agile.
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE România.
Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienti pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe si peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse si servicii fixe, comunicare mobilă, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii ICT pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de tări si are circa 229.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei..