transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 16-04-2024 4.6664 lei 4.9737 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-05-2014

Lidl - retailerul alimentar cu cea mai mare comunitate de pe Facebook din Europa

Lidl - retailerul alimentar cu cea mai mare comunitate de pe Facebook din Europa

Pe 27 februarie 2014, Lidl a atins pragul de 10 milioane de fani pe reteaua de socializare Facebook. Acest lucru este sustinut de studiul „Lidl Now 1# European Food Retailer on Facebook” publicat recent de către „Socialbakers”, agentia de monitorizare social media.

Lidl si-a început activitatea internatională în social media în septembrie 2011, în sapte tări pilot (Marea Britanie, Spania, Irlanda, Olanda, Croatia, România si Finlanda). Anterior, Lidl Germania crease deja prima pagină de Facebook a companiei.

Au fost create ulterior pagini de Facebook în celelalte tări în care compania este prezentă, iar în aprilie 2013 s-au alăturat si ultimele tări. Astăzi, Lidl are 26 de pagini oficiale ale companiei pe Facebook si o comunitate de 10,2 milioane de fani, iar media fanilor Lidl din totalul utilizatorilor de Facebook este de 5,9% în tările vizate. Astfel, după doar doi ani si jumătate, Lidl devine retailerul alimentar numărul 1 la nivel european si numărul 2 mondial în ceea ce priveste activitatea pe Facebook.

Lidl se află în top nu doar în ceea ce priveste numărul de fani. Studiul Socialbakers arată, totodată, faptul că Lidl este retailerul alimentar din Europa cu cel mai număr de interactiuni si cu cel mai mare număr de răspunsuri la întrebările fanilor de pe Facebook.

Analiza completă realizată de Socialbakers poate fi găsită pe pagina: http://www.socialbakers.com/blog/2134-infographic-lidl-1-european-food-retailer-on-facebook.

„Facebook a devenit în ultimii doi ani si jumătate o platformă de comunicare foarte importantă pentru Lidl”, a declarat Andreas Brücker, managerul agentiei de social media MRM Worldwide.


„Succesul se explică prin consecventa si profesionalismul cu care Lidl tratează tema social media. În afara materialelor publicitare transmise prin intermediul acestui canal, Lidl foloseste Facebook pentru a comunica deschis, transparent si într-un mod bidirectional cu clientii.” Lidl îsi implică fanii în clasicele concursuri cu premii, dar si în alte activităti. Astfel, au fost dezvoltate produse împreună cu fanii de pe Facebook (Crowdsourcing) si au fost implementate proiecte caritabile (Crowdraising). Fanii au putut participa si la stabilirea ofertelor, iar  în unele tări, ei au hotărât ce articole din sortimentul Lidl vor fi la promotie în magazine.

„Lidl acordă foarte mare importantă opiniilor fanilor săi. Acesta este, din punctul meu de vedere, unul dintre principalii factori care au contribuit la succesul Lidl în social media, alături de continutul inovativ”, a adăugat Andreas Brücker. „Pe viitor, activitătile de pe Facebook se vor axa tot mai mult pe inovatie, transparentă si relatia cu clientii.”

Lidl România a lansat pagina oficială de Facebook pe 20 iunie 2011, iar în august 2013 a devenit compania numărul 1 din România, din punctul de vedere al numărului de fani înregistrati pe Facebook, atingând pragul de 1 milion.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar