Lipton Ice Tea lansează campania „Mi-e vară”, împreună cu două noi sortimente de ice-tea răcoritor, în editie specială: o combinatie fresh de piersică si guava si un amestec special de mango, cocos si lime. Colaborarea cu Antonia continuă de-a lungul verii, după ce artista a devenit imaginea Lipton în cadrul campaniei educationale „Ce-ai în ceai”. Astfel, Antonia este personajul principal al celui mai nou spot TV Lipton Ice Tea si va fi protagonista unor evenimente speciale pregătite pentru fanii Lipton în noul sezon.
Prin noua campanie, Lipton îsi propune să dea mai mult gust celui mai iubit anotimp din an, inspirând fanilor poftă de vară, de vacantă si de experiente noi. Alături de Antonia, Lipton invită fanii să îsi spună povestile de vară si să dea curs invitatiilor lansate sub hashtag-ul #mievara. Brandul pregăteste o serie de surprize ce vor fi anuntate, pe parcursul celor trei luni de vară, pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea.
“Când spui „Mi-e vară”, spui că ti-e poftă de aventuri noi, de zile lungi si însorite, în care te răcoresti, te reîncarci constant cu energie si o iei mereu de la capăt. Asa vedem noi vara care a început, iar fanilor Lipton le-am pregătit surprize la tot pasul si multe experiente cu gust. Antonia va fi alături de noi pe tot parcursul verii, fanii vor avea sansa să o cunoască si să interactioneze cu ea”, spune Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton.
„De asemenea, pentru că vrem ca vara aceasta să aibă un gust special, am lansat două noi sortimente delicioase, care aduc acelasi efect răcoritor si toate beneficiile ice-tea-ului”, adaugă Dana Iordache.
Cele două arome noi sunt disponibile în variantele de 0,5 L si 1,5 L PET, având un ambalaj nou, care le face mai usor de transportat, fiind accesibile tuturor celor care vor să se bucure de prospetimea unei băuturi răcoroase, oricând si oriunde.
Lipton este marca de ceai numărul 1 în lume, detinând pozitia de lider global pe piata ceaiurilor calde si Ice Tea. În spatele succesului mondial al mărcii Lipton - datorat calitătilor sale si experientei expertilor Lipton în cultivarea ceaiului si amestecul frunzelor de ceai - se află o istorie de peste 100 de ani.
Lipton este o marcă Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan international sub umbrela Pepsi Lipton Ltd., un joint venture între PepsiCo si Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt îmbuteliate si distribuite în România de către Quadrant Amroq Beverages SA, membră a PepsiCo Beverages, sub licentă Pepsi Lipton Ltd.
Prezent în peste 150 de tări din întreaga lume, brandul Lipton este liderul mondial al pietei ceaiului si detine unele dintre cele mai mari plantatii de ceaiuri (în Kenya, Tanzania si alte 30 de locatii). Pentru cele mai bune ceaiuri se culeg manual doar mugurii si primele două frunze din vârf. Frunzele de ceai sunt alese cu grijă de pe plantatiile de ceai si prelucrate (vestejite, tăiate, fermentate si uscate), în asa fel încât să se păstreze calitatea si prospetimea aromei..