Agenția Lowe&Partners demarează la sfârșitul lunii august 2013 circuitul evenimentelor Stella Friday, un concept ce va ajunge la consumatorii din cele mai importante orașe din țară.
Ritualul de turnare Stella Artois este un concept global adaptat de Lowe&Partners, ce va călători în Timișoara, Cluj, Brașov, Constanța, Ploiești, Iași și va dărui momente de relaxare oamenilor, după programul de serviciu. Echipa Stella Artois le va vorbi oamenilor despre cele nouă etape ale unui ritual corect de turnare a berii și îi va invita să intre în decorul barului mobil, pentru a se relaxa la sfârșit de zi.
Ritualul de turnare Stella Artois a fost initial o activare doar în București, intitulată Stella Friday, dar al cărei succes a propulsat-o acum la nivelul unei campanii naționale. În iunie și iulie peste 2.000 de angajați au putut savura o Stella Artois.
“Am decis să transformăm conceptul Stella Friday într-un eveniment național tocmai pentru că a prins atât de bine această asociere între Stella Artois și momentele de relaxare, când lași deoparte tot stresul unei săptămâni de lucru și savurezi o bere cu tradiție. Echipa Lowe&Partners a înțeles eleganța acestui brand și a construit un mesaj eficient”, spune Ecaterina Bordei, Brand Manager Premium Brands.
“Ne bucurăm de fiecare dată când conceptul gândit și implementat de noi este primit cu atâta căldură de consumatorii noștri.
Majoritatea a dat curs invitației Stella Friday, iar cei care au participat s-au simțit excelent. Este cel mai puternic motiv pentru care există acum Stella Friday, un eveniment extins la nivel național”, spune Corina Angearu, Account Manager Lowe&Partners..