transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-06-2014

Media Fact Book 2014 - o noua editie a analizei pietei de media din Romania

Media Fact Book 2014 - o noua editie a analizei pietei de media din Romania

Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, anuntă lansarea Media Fact Book 2014, a 18-a editie a singurei analize care oferă o radiografie obiectivă a pietei de media din România.

“Anul 2014 reprezintă anul schimbărilor de paradigmă în industria de media. În mediul digital păsim în era platformelor de programmatic trading, atât clientii, agentiile cât si publisherii fiind extrem de interesati de modalitatea eficientă, în real-time de tranzactionare a spatiului digital, de profilare exactă a consumatorului în mediu on-line - digitalul este mediul din care acest tip de buying se va propaga în viitor si către alte medii care usor, usor se digitalizează, indiferent că vorbim de televiziune (vedem acest fenomen deja în US) sau OOH. Tehnologia este din ce în ce mai importantă în vietile noastre, adoptia ei în România este extrem de rapidă – marketingul nu poate si nu trebuie să rămână în afara acestui fenomen - asadar viitorul s-a întâmplat deja!”, a declarat Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative Media.

Conform Media Fact Book 2014, piata locală a înregistrat o evolutie stabilă în perioada 2012/2013 (305 milioane euro net), pentru anul 2014 fiind estimat că aceasta va ajunge la o valoare similară. “ Sunt 3 ani de stabilitate binemeritată pentru piata media din România - si dacă cumulăm semnalele pozitive care au venit în primul trimestru al acestui an din sfera consumului si a creditării populatiei ne putem face deja o prognoză optimistă că în 2015 vom simti mult asteptata crestere a pietei de media locale.” a adăugat  Alexandra Olteanu.

În 2013 nivelul volumelor de media în piata TV s-a situat în jurul valorii de 193 milioane de Euro net, astfel, OUG 25/2013 nu a afectat nivelul pietei ca volum derulat, efortul de mentinere în parametrii stabili a acesteia fiind preluat de clienti, agentii si statii TV, care au alocat resurse suplimentare de oameni, timp dar si resurse juridice pentru ca procesul să se desfăsoare la aceleasi standarde de calitate. Pentru 2014 estimarea Media Fact Book este că valoarea volumelor de media din TV se va mentine la acelasi nivel.

În ceea ce priveste evolutia celorlalte canale în 2013 radio a stagnat, presa scrisă a scăzut cu 10%, iar aceste trenduri se vor mentine si în 2014. Digitalul este singurul mediu în crestere în 2013 (+12%), iar pentru anul în curs, estimarea Media Fact Book este pozitivă, cresterea preconizată fiind de 8%. 

“Începând cu 2014 se remarcă o scăderea a volumelor de display local cu aprox. 10%.  Zona de performance media reprezintă motorul cresterii digitalului – cu rate de crestere în 2013 si 2014 în jurul a 25% (google display, facebook) si mai nou zona de Real Time Bidding – care pleacă de la volume relativ mici – dar înregistrează cresteri mari anual – peste 60%. Aceste cresteri în zona de performance ne arată încă o dată dorinta agentiilor din  România de a eficientiza cât mai mult cumpărarea audientei. De altfel, Mediabrands România a lansat recent platforma Cadreon dedicată clientilor nostri pentru programmatic buying ”, adaugă Alexandra Olteanu.   

Anul acesta capitolele dedicate zonei de digital din Media Fact Book au fost realizate alături de BPN România – agentia demonstrându-si excelenta în domeniul digital de-a lungul ultimilor ani – si al cărei knowledge pe zona online aduce o reală valoare studiului.

Media Fact Book 2014 contine si un capitol dedicat Central and Eastern Europe, care aduce în atentia cititorilor similaritătile si diferentele în piata media pentru 16 tări din această regiune.

Media Fact Book este singurul raport de analiză a pietei românesti de media si publicitate, ghid editat anual de agentia Initiative din anul 1997. Studiul integral poate fi vizualizat si descărcat în formă digitală de la adresa: www.mediafactbook.ro,  fiind accesibil de pe orice device.

Initiative este una din cele mai mari retele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare si cumpărare de media, de strategie, consultantă de media si new media.
Initiative este membră a Interpublic Group of Companies si este afiliată retelei internationale Initiative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agentiile Lowe&Partners, Brand Connection, GolinHarris, SeniorHyper, Mobile Works si Medic One.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Felipe
That inisthg\'s perfect for what I need. Thanks!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar