MediaCom a fost numită Agency Network of the Year în cadrul M&M Global Awards 2013 – acesta dată fiind a patra oară în cinci ani când agenţia este distinsă cu acest premiu.
De asemenea agenţia a fost premiată şi în cadrul a patru categorii, demonstrând abilitatea de a promova strategii de clasă la nivel mondial pentru Coca-Cola, Procter & Gamble (inclusiv Gillette) şi Shell.
Premiile M&M Global Awards recunosc şi celebrează cele mai bune campanii de publicitate multi-market, cele mai inovative şi eficiente proiecte şi cea mai bună coordonare a strategiilor de publicitate pe mai multe pieţe.
Activitatea MediaCom a fost celebrată la premiile din Londra pe data de 5 septembrie, agenţia câştigând categoriile Cea mai bună strategie de comunicare, Premiul pentru eficienţă, Performanţă în sport şi Cea mai bună campanie auto.
MediaCom a dominat shortlistul, cu 17 nominalizări care includ campanii din peste 30 de pieţe din întreaga lume, realizate pentru clienţi ca Universal Pictures, Volkswagen şi Deutsche Telekom.
Aceste premii consolidează istoria performanţei excelente a MediaCom în competiţiile pentru premii globale. MediaCom a fost numită Agency Network of the Year pentru trei ani consecutivi la M&M Global Awards între 2009 şi 2011 şi a câştigat Agency Network of the Year în cadrul festivalul Media Global în anii 2010 şi 2012.
Stephen Allan, Preşedinte şi CEO al MediaCom Worldwide, a spus: „Suntem încântaţi să primim din nou recunoaştere ca Agency Network of the Year la M&M Global Awards 2013. Am câştigat acest titlu patru ani din cinci şi acest succes demonstrează capacitatea noastră continuă de a livra proiecte cu abordare integrată pe mai multe pieţe, la cel mai înalt nivel, şi cele mai bune soluţii pentru clienţii noştri.
Suntem, de asemenea, încântaţi să fim fruntaşi în cadrul nominalizărilor, cu 17 intrări. Succesul obţinut cu atât de multe branduri diferite şi din atât de multe birouri diferite arată că livrăm creativitate şi inovaţie în întreaga reţea.”
Campaniile MediaCom premiate în cadrul M&M Global Awards 2013:
• Premiul pentru eficienţă
MediaCom LATAM: Procter & Gamble, Gillette – “To your Armpits and Beyond!”
• Cea mai bună strategie de comunicare
MediaCom Indonesia/Malaysia/Singapore: Coca-Cola – “Spread the Spirit: Coca-Cola Inspires a Massive Movement in Ramadhan and Raya”
• Cea mai bună campanie auto
MediaCom International: Shell – “Shell Helix: Driven to Extremes”
• Performanţă în sport
MediaCom International: Procter & Gamble – “Thank You, Mom“ .