Agentia de publicitate Lowe îsi schimbă numele în MullenLowe, ca urmare a fuziunii de anul trecut dintre cele două entităti creative recunoscute în advertisingul mondial. Schimbarea numelui agentiei înseamnă si o nouă pozitionare.
“MullenLowe sintetizează ce este mai bun în comunicarea contemporană: know-how global, spirit antreprenorial, structuri eficiente, inovatie si foarte multă ambitie. Pornim în 2016 cu mentalitate de challengeri cu spirit de învingători, aflati în căutarea unor parteneri curajosi, care să ne respecte si să ne provoace pe-atât de mult pe cât îi respectăm si îi provocăm noi! Iar noua identitate de brand a agentiei noastre de creatie este dinamică si curajoasă, asa cum ne si simtim”, declară Veronica Savanciuc, Presedinte si CEO, Lowe Group.
În România, Lowe este de 23 de ani una dintre cele mai mari agentii de publicitate, autoarea unor campanii memorabile, iar la nivel global, Nazis against Nazis este cea mai recentă dintre campaniile care au plasat reteaua Lowe în top 10 Cannes Lions Creative global networks si pe locul patru în Effie Global Index.
Mullen este una dintre cele mai de succes agentii americane, cu un portofoliu impresionant de clienti printre care Google, Patron, American Greetings, Ask.com si National Geographic si numeroase premii obtinute la Cannes, Clio si Effie Awards. Inovatia si puterea creativă a agentiei Mullen se regăsesc în World’s Toughest Job, campania multipremiată realizată pentru American Greetings în 2015.
Noua identitate a fost creată pentru a reflecta pozitionarea MullenLowe ca o retea globală creativă, cu o strategie inovatoare, care reflectă trendurile si răspunde cerintelor din piată legate de o abordare dinamică si integrată a fenomenului comunicării.
MullenLowe, o retea creativă globală formată ca urmare a fuziunii dintre Lowe si Mullen. Detinută de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari retele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agentii în 65 de tări.
De 23 de ani pe piata locală, Lowe este unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare prezente în România, oferind servicii în întregul spectru al comunicării de marketing. Grupul este compus în momentul de fată din MullenLowe (creatie), Initiative (media), Golin (relatii publice), LoweProfero (digital), BPN (media) si MedicOne (comunicare în domeniul medical si farmaceutic). .