transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 12-03-2014

Noaptea Agentiilor 2014 - 36 de agentii participante

Noaptea Agentiilor 2014 - 36 de agentii participante

Cea de-a cincea editie a Noptii Agentiilor are loc anul acesta pe 3 aprilie 2014, se va desfăsura sub tema “Craft up your life” si va include evenimente organizate de către 36 de agentii de comunicare, Energiea si Institute, the café. Pentru prima oară, agentiile din afara Bucurestiului pot participa în cadrul Noptii Agentiilor.

În Bucuresti si-au anuntat participarea 27 de agentii de comunicare: Armada, ATELIER GRUP, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Creionetica, DDB România & Tribal Worldwide România, eventures, Frank Group, Oxygen PR  si MSPS - din grupul Frank, Geometry Global, Hello Group, Infinit Solutions, Jazz, Kubis, McCann Bucharest, MEC România, Mindshare Media, pastel, PQB, PROPAGANDA, SCG-Smart Corporation Group, The Public Advisors, tNd'c Advertising, TOTEM Communication, We>Buzz si WebDigital.

Iasi-ul este si el pe harta creativitătii anul acesta cu trei agentii: Aquavita, INNERPRIDE si September & Gavrilescu.

În Timisoara, pasionatii de publicitate pot participa la evenimentele organizate de către Celmaitare Studios si Synopsis:, iar în Oradea, agentiile Bizmart si Utopium si-au anuntat participarea.

Invitatul special al evenimentului de anul acesta este Republica Moldova, cu agentiile Casa Imago si Piko Creative.

Noaptea Agentiilor 2014 se va desfăsura sub tema “Craft up your life”, prin care agentiile sunt invitate să-si prezinte echipa într-un mod inedit si să se laude cu tot ce înseamnă creativitatea agentiei dincolo de orele de program. Toate agentiile participante vor organiza un eveniment original, în care să integreze tema editiei de anul acesta. Mai multe despre evenimentele organizate anul acesta se pot găsi în curând pe www.noapteaagentiilor.ro.



Noaptea Agentiilor este un proiect The Institute, care îsi propune să promoveze creativitatea românească si să faciliteze socializarea  în rândul celor pasionati de comunicare. Ajuns la cea de-a cincea editie, evenimentul permite publicului larg să treacă pragul agentiilor preferate, într-un context relaxat si informal, si încurajează agentiile să îsi dovedească originalitatea prin organizarea de evenimente care mai de care mai creative.

Mai multe despre ce evenimente au avut loc la ultimele editii, dar si despre regulamentul de participare, găsiti pe www.noapteaagentiilor.ro si pe www.facebook.com/institute.ro

The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine si Noaptea Agentiilor, organizator al Effie Awards România, scoala ADC*RO si ADC*RO Awards.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Esteefany
Sper sa nu confund, dar imi amitsenc ca e un foarte bun om de PR (s-a si intalnit cu presedintele SUA si cu alti oameni importanti in mandatul de CEO), lucru care a ridicat-o dar care a si doborat-o pentru ca pierdea prea mult timp cu intalniri si in general lucruri care creau subiecte de presa, neglijand sarcinile ā€žtraditionaleā€ ale unui CEO.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar