Cea de-a 19-a editie a evenimentului va arăta tuturor devoratorilor că, oricât de reusite au fost Noptile anterioare, există întotdeauna loc de mai bine, mai mult, mai captivant si mai interactiv, la toate capitolele, sustin organizatorii.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate are acum un site nou, www.devoratori.ro, dezvoltat în html5 si creat special pentru a fi accesat în conditiile optime de pe dispozitivele mobile. Agentia Republika se face responsabilă pentru noua fată a site-ului, care surprinde digital conceptul evenimentului de anul acesta cu o “altfel” de perspectivă asupra curăteniei generale.
“Devoratori.ro reloaded a păstrat linia povestii pe care o vom oferi anul acesta iubitorului de publicitate…“Curătenia generală”. În joc au intrat pasionati din media, adversiting, corporatii, parteneri mai vechi sau mai noi. Pentru al doilea an consecutiv, Republika rămâne partenerul “Noptii” si se ocupă de comunicarea digitală cu publicul devorator, imaginând si redesenând, cu originalitatea caracteristică, proiectia on-line a unui eveniment eminamente off-line”, a spus Dan Chisu, producătorul evenimentului Noaptea Devoratorilor de Publicitate.
“Suntem bucurosi să continuăm pentru al doilea an consecutiv colaborarea cu echipa de organizare a Noptii Devoratorilor de Publicitate, după ce în 2013 agentia a fost responsabilă de lansarea platformei devoratori.
ro”, a declarat stefania Kadima, Managing Partner Republika.
Pe lângă conceptul inedit si original al celor 7 ore de program, show-urile muzicale incendiare si dezbaterile pătimase, devoratorilor li se mai pregăteste ceva. Mai exact, o interactivitate deplină a participantilor cu toti partenerii evenimentului!
Devoratorii vor fi invitati să guste noile delicii Milka Tuc si Milka Lu si să le facă publicitate, înscriindu-si ideile proprii într-o competitie de creatie. Câstigătorul nu se va alege doar cu orgoliul mângâiat, ci va primi un bilet dus-întors, cazare si pass de acces la un festival de publicitate.
Viziune, curaj, actiune, advertising la feminin – despre ele si identitatea femeii puternice va fi vorba în prezentarea colectiei de bijuterii “Caviar by Valentina Pelinel for Flusberg”, dedicată celor care văd esenta frumusetii în lucrurile neconventionale, dincolo de aparente.
Comunicarea în timp real cu publicul va fi asigurată de Free Wifi by AnyMedia Group, sustinători ai Noptii Devoratorilor de Publicitate de anul acesta. Participantilor li se va asigura pe toată durata evenimentului accesul la routere Wi-Fi si instiintări prin SMS care anuntă momentele cheie ale editiei. Nicio pauză nu va trece pentru devoratori fără o alertă pe telefon despre începutul următoarei proiectii.
Biletele pot fi cumpărate de pe pe www.bilete.ro, în oficiile Postei Române, în Magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro si în Magazinele Germanos. Mai multe informatii despre eveniment pot fi accesate pe www.devoratori.ro si https://www.facebook.com/devoratori..