Cea mai nouă campanie semnată ZIZIN, Lowe si BPN anuntă deschiderea oficială a vânătorii de premii menite să aducă echilibrul în familie. Continuând comunicarea de anul trecut, brandul ZIZIN sustine încă o dată pacea în cuplu si ne îndeamnă să nu cădem pradă micilor conflicte, nici măcar de Sărbători.
„Strategia pentru valul de comunicare din acest sezon, urmează directia începută încă de anul trecut. Experienta ne arată că viata în cuplu este o sursă infinită de situatii, pe cât de clasice, pe atât de reale, care pot degenera, fără prea mult efort, în conflicte. Acest insight, identificat cu succes de echipa Lowe, este cel care dă un umor aparte campaniei ZIZIN din această iarnă.”, declară Laura Lazăr, CEO, Apemin ZIZIN.
Ideea care stă la baza noii campanii ZIZIN ce se desfăsoară în perioada 16 noiembrie 2015 – 10 ianuarie 2016 urmează reteta de succes deja consacrată: protagonistii spotului TV, bărbatul-antilopă si femeia-leoaică, se confruntă cu o situatie pe cât de ,,primejdioasă, pe atât de clasică: posibila vizită a soacrei, urmată de o întrebare–capcană adresată bărbatului. Din fericire, sub privirea aceluiasi explorator al vietii urbane, ZIZIN reuseste încă o dată să păstreze echilibrul si să salveze cu umor întreaga situatie.
“Sărbătorile sunt acel moment din an pe care îl asteptăm cu totii.
Vin cadouri, zile libere, vacante si…tot felul de discutii despre unde mergem, de ce nu încap 20 de geamantane într-un portbagaj de masină făcută pentru oameni normali si inevitabilul “Nu ne putem bucura si noi măcar de vacanta asta?”. Asa că e exact momentul oportun să <dai cu pace>.”, adaugă Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Lowe Group.
Cei care cumpără apă minerală plată ZIZIN si trimit numărul bonului fiscal prin SMS, la 1779, sau online, pe www.dacupace.ro, platforma dezvoltată împreună cu Magnetic Studios, vor avea sansa de a câstiga multe cadouri echilibrate: premii zilnice (seturi de căni de colectie) si săptămânale (rucsacuri de ski pentru EL, dar si pentru EA), sau o vacantă în doi la ski, în Alpi, una care împacă relaxarea cu sporturile de iarnă.
Campania este promovată prin intermediul unui spot TV, radio, online, dar si la punctul de vânzare.
Echipa ZIZIN este formată din: Laura Lazăr (Chief Executive Officer), Laurentiu Lazăr (President of the Board), Erhard Lorenz (Marketing Manager), Georgiana Bogdan (Marketing & PR Specialist) si Mihai Pârvulescu (Marketing Specialist).
Echipa Lowe este formată din: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Victor Oprisan (Senior Art Director), Andrei Munteanu (Senior Copywriter), Alina Bălan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director), Andra Panaitescu (Account Manager) si Ilinca Nanoveanu (A/V Specialist).
Strategia de media este semnată de echipa BPN, formată din Bogdan Mincu (Media Integrator Manager) si Diana Oancea (Digital Media Manager),
Echipa Magnetic Studios este formată din Laurentiu Neagu (Project Manager), Andreea Clincea (Designer), Vlad Pana (Team leader) si Vlad Sava (Front End Developer). .