transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-06-2016

Oferta Orange dedicata Euro 2016 si noi surprize legate de Euro 2016

Oferta Orange dedicata Euro 2016 si noi surprize legate de Euro 2016

Orange, sponsorul oficial si furnizorul de servicii de telecomunicatii al campionatului UEFA EURO 2016, a lansat mesajul campaniei pentru EURO 2016 – Orange Sponsors You – punând fanii în centrul atentiei, pentru a le oferi recunoasterea pe care o merită. Marile branduri se concentrează pe evenimente, echipe si jucători vedetă, însă Orange Sponsors You alege o altă abordare si se concentrează pe fani, fiindcă Orange este de părere că fanii sunt adevăratele vedete care, prin sprijinul si pasiunea lor, fac ca evenimentele de tipul campionatului UEFA EURO 2016 să fie cu adevărat speciale.

La nivel global, Orange oferă fanilor peste 3.000 de bilete la meciuri si 200 experiente VIP pentru a urmări antrenamentele de dinaintea meciurilor.  Mai mult, Orange a lansat noua campanie TV globală de publicitate ce îl are ca star pe celebrul fotbalist francez,  Zinédine Zidane, care îsi trimite mesagerii în întreaga lume pentru a ajuta compania Orange să-i găsească pe cei mai pasionati fani. Spotul poate fi urmărit pe site-ul dedicat campaniei www.orange.ro/euro2016. 

Oferta dedicată EURO 2016

Promisiunea campaniei Orange Sponsors You este de a-i face pe toti să se simtă că sunt parte din campionat, nu doar simpli spectatori. Campania, lansată prin ofertele nationale, aduce clientilor Orange o serie de oferte speciale. Astfel, de astăzi clientii Orange România care îsi activează sau îsi prelungesc până pe 10 iulie un abonament Orange Me, Orange Pro sau Business Group de minimum 8 euro (TVA inclus), au bonus de 500 MB si 150 de minute sau SMS-uri în roaming.

Bonusul este valabil pe întreaga perioadă a ofertei în interiorul UE, zona 1. În plus, clientii care aleg să se porteze în reteaua Orange primesc cadou de bun venit un accesoriu EURO 2016.

Odată cu startul campionatului, Orange pregăteste fanilor o serie de surprize si noi oferte pentru a sărbători împreună cel mai important eveniment sportiv al verii. Acestea pot fi urmărite pe pagina dedicată evenimentului, www.orange.ro/euro2016. Tot aici vor fi anuntati si câstigătorii etapei a 2-a a concursului cu premii constând în invitatii VIP la finala Euro 2016.

Începând cu data de 10 iunie, în parteneriat cu orasul Paris, Orange va oferi fanilor ocazia de a juca un rol în crearea unui extravagant spectacol al luminilor, la Paris. În fiecare zi în timpul UEFA EURO 2016, va fi un meci pe teren si o întrecere digitală pentru fani. Pentru a-si sărbători pasiunea, ei vor avea un cuvânt de spus la iluminarea Turnului Eiffel, unul dintre cele mai cunoscute monumente din lume. În seara fiecărui meci, cu 10 minute după fluierul final din ultimul meci al zilei, Turnul Eiffel va fi iluminat în culorile echipei care a jucat în ziua respectivă si a primit cel mai mare număr de voturi din partea fanilor pe retelele de socializare. Unele dintre cele mai frumoase mesaje publicate de fani pe retelele de socializare vor fi, de asemenea, afisate pe Turnul Eiffel. Luminile vor putea fi văzute live si pe OrangeSponsorsYou.com.

Beatrice Mandine, vicepresedinte executiv Orange pentru brand si comunicare a declarat: ”La Paris punem fanii în centrul atentiei si, mai mult, le dăm ocazia să decidă rolul pe care orasul Paris si Turnul Eiffel îl vor juca în celebrarea campionatului UEFA EURO 2016. Este o ocazie unică oferită de Orange fanilor pentru a transforma UEFA EURO 2016 într-o sărbătoare pentru toată lumea.”

”Acest parteneriat unic între orasul Paris si Orange pune iluminarea exceptionalului turn Eiffel în mâinile parizienilor si vizitatorilor orasului, reuniti în jurul pasiunii lor comune pentru fotbal si valorile sportive. Astfel, ne putem concretiza dorinta de a transforma acest turneu european într-un eveniment popular si festiv, la care toată lumea poate participa”, declară Jean-François Martins, asistent al primarului orasului Paris, responsabil pentru Sport si Turism.

Acest parteneriat va permite implicarea tuturor fanilor de oriunde din lume, indiferent dacă sunt clienti Orange sau nu, pentru a-si demonstra sprijinul pe retelele de socializare (Facebook, Twitter sau Instagram) utilizând hashtag-ul tării favorite din ziua respectivă (de exemplu, #Romania pentru România). Aceste mesaje si filme video vor fi contorizate în fiecare zi de meci, între orele 00:01 si 21.30 CEST.

Fii fanul oficial al meciului

La fiecare meci, în exclusivitate, Orange va căuta fanul cel mai inventiv din tribune pentru a-l numi ”Fanul meciului”. La pauză, numele său va fi anuntat de UEFA, iar poza îi va fi proiectată pe ecranele de pe stadion, pe Turnul Eiffel si pe platformele sociale Orange.  El va fi invitat să primească trofeul oficial Fanul Meciului oferit de Orange si UEFA la finele meciului.

Orange are o întreagă echipă de fotografi care vor cutreiera stadionul pentru a-l găsi pe cel mai original fan care îsi sustine echipa purtând culorile tării respective.

Iluminarea turnului Eiffel poate fi modificată si depinde de ora la care se încheie ultimul meci de fotbal din ziua respectivă. Platforma Orange Sponsors You si strategia digitală pentru Orange sunt oferite de Poke. Orange Sponsors You, cu Zinedine Zidane, este o campanie globală de publicitate în regia lui Ivan Grbovic, produsă de Publicis.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar