|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 20-08-2015 |
Republika gestioneaza contul Lagardere Travel Retail, operatorul Inmedio si Relay
Alte stiri la aceasta categorie
Republika preia contul Lagardere Travel Retail, care administrează magazinele news & convenience Inmedio si Relay si brandurile food service 1 Minute, Le Cafe Inmedio, So! Coffee, Voyage Cafe si Furore!. Serviciile oferite în cadrul parteneriatului includ strategie si consultantă în comunicare, creatie si dezvoltare de campanii online & offline, implementare in-store, dar si comunicare digitală si social media.
Cel mai nou proiect lansat de Republika împreună cu Lagardere Travel Retail este campania “Amintiri din copilărie”, desfăsurată în locatiile 1 Minute din Bucuresti, în perioada 27 iulie – 27 august 2015. Menită să readucă bucuriile de altădată în viata angajatilor din centrele de business, campania îi provoacă la joacă si îi surprinde cu amintiri dulci în fiecare zi.
Campania de comunicare include o componentă promotională importantă, meniul “Amintiri din copilărie” pentru două persoane la pret special - cel mai gustos prilej de a depăna amintiri din vacantele de vară. În plus, meniul campaniei vine de fiecare dată si cu un cadou dulce garantat, iar la 3 meniuri cumpărate clientii fideli pot câstiga, în cadrul unei tombole, jocuri Monopoly si Jenga oferite de partenerul Hasbro România.
Cine le va povesti clientilor despre marile premii? Chiar mascota Monopoly – celebrul mogul cu mustată si joben, care îi vizitează luna aceasta în persoană... si costum. si pentru că 1 Minute si-a propus să readucă joaca în programul zilnic al clientilor, pe durata pauzei de masă ei se pot distra cu jocurile de la “Coltul copilăriei”: Hungry Hungry Hippos, Jenga, Monopoly 80 si Monopoly Empire – oferite de asemenea de partenerul campaniei, Hasbro România.
Campania „Amintiri din copilărie” este integrată de agentia Republika pe principalele canale de comunicare ale brandului 1 Minute: in-store, digital si PR. Activările tematice se extind si pe Facebook, unde utilizatorii sunt provocati la joacă si schimb de amintiri frumoase.
„Tematica acestei campanii a pornit de la dorinta de a oferi clientilor nostri posibilitatea de a călători în timp, într-o perioadă în care lucrurile erau mai simple, mai gustoase, mai lipsite de griji si responsabilităti - perioada copilăriei. Dacă atunci când suntem copii nu ne dorim decât să crestem mari, când ajungem la maturitate ne confruntăm cu nostalgia acelor zile, astfel încât ne-am propus să recreăm acel univers pentru ei. Prin această campanie vrem să oferim clientilor nostri o bine-meritată pauză de la task-uri, de la deadline-uri, si în schimb să îi invităm la joacă.” a declarat Petruta Ionită, Head of Marketing&Store Planning.
„Colaborarea cu Lagardere Travel Retail ne permite să ne exercităm creativitatea în cadrul unei strategii de comunicare multichannel într-un domeniu foarte dinamic dar în acelasi timp si ofertant ca oportunităti de comunicare. Campania "Amintiri din copilărie" este un prim exemplu în acest sens si face parte dintr-o planificare strategică mai amplă dezvoltată alături de noul nostru partener”, a declarat Justin Kadima, Managing Partner Republika.
Republika gestionează comunicarea brandurilor Lagardere Travel Retail în România si semnează campaniile creative pe care compania le implementează în mediile online si offline.
Agentia de comunicare cu ADN digital oferă servicii de strategie si consultantă în comunicare, PR, digital marketing, social media, creatie si dezvoltare tehnică. În prezent, compania lucrează pentru clienti precum UniCredit Tiriac Bank, Nivea, Renault, Forum Film, Cine Grand si Halewood România.
Compania Lagardere Travel Retail este prezentă pe piata din România de peste 18 ani si îsi desfăsoară activitatea în două directii strategice: news&convenience si foodservice. Compania administrează peste 195 de magazine news & convenience sub brandurile Inmedio si Relay, având o acoperire natională. În acelasi timp, compania administrează si brandurile de food service 1 Minute, Le Cafe Inmedio, So! Coffee, Voyage Cafe si Furore!, iar din anul 2013 operează si primul său restaurant în sistem de franciză: Subway Gara de Nord..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Honorine
RaulSpre rushinika mea, chiar am uitat cum se numea tearucedra si cui ii apartinea textul original Cenusa in(pe)cap.@ben amiMultumesc frumos pentru multumiri!@ kaosEi, da, Prospectart! T. Popescu si Ghidoveanu sunt (chiar foarte) vizibili in continuare. Lui Faure i-am pierdut urma cam demult, dar m-as bucura tare sa-l reintalnesc. De Sragher nu stiu nimic. Dumnezeu sa-l odihneasca pe Harald
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|