transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-02-2024 4.5785 lei 4.9686 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 14-11-2013

Revista PIATA a desemnat NIVEA drept cel mai puternic brand de ingrijire personala din Romania

Revista PIATA a desemnat NIVEA drept cel mai puternic brand de ingrijire personala din Romania

NIVEA a castigat premiul pentru cel mai puternic brand din categoria „Produse de ingrijire personala” in cadrul premiilor acordate de revista PIATA editia 2013, cu un procent de 27,9 % voturi din partea juriului.

Distinctia vine sa reconfirme supermatia brandului NIVEA pe piata locala de produse destinate ingrijirii pielii, o piata extrem de competitiva pe care  activeaza foarte multi jucatori, atat companii multinationale, cat si producatori locali.
 
In prezent, cu o gama extrem de larga de produse si mai mult de jumatate de miliard de consumatori in toata lumea, NIVEA este cel mai cunoscut brand de ingrijire a pielii la nivel global. Consumatorii asociaza NIVEA cu o piele sanatoasa, bine ingrijita si cu sentimentul de incredere si siguranta.

NIVEA intelege ce anume ii motiveaza pe consumatori si vine in intampinarea acestora cu produse adaptate nevoilor lor, incercand totodata sa le anticipeze dorintele prin produse inovatoare.

La editia 2013 a Premiilor PIATA au fost depuse un numar total de 326 de candidaturi pentru cele 41 de trofee care recompenseaza performantele in materie de inovatie, eficienta, notorietate, dinamism, excelenta in afaceri, implicare sociala ale companiilor din industria bunurilor de larg consum. In total, 20 de companii si-au impartit cele 41 de trofee oferite in cadrul Premiilor PIATA editia 2013, din cele peste 100 de companii care au dovedit incredere in performantele proprii si au depus candidaturi la una sau mai multe sectiuni de premii, asteptand evaluarea din partea partenerilor de afaceri.

Pentru desemnarea castigatorilor Premiilor PIATA editia a VIII-a, 2013 au votat 681 de electori, astfel: 567 de magazine din comertul traditional din localitatile cu peste 50.000 de locuitori si 15 directori de achizitie din retailul modern au decis castigatorii din randurile furnizorilor; 54 de directori de vanzari din Top 100 companii furnizoare - au decis castigatorii din randurile retailerilor si 45 de directori de marketing din Top 100 companii din FMCG au decis castigatorul campaniei CSR.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar