Burda International GmbH achiziționează toate activitățile Sanoma Hearst în România, ducând la crearea unuia dintre cele mai mari trusturi media din țară, cu peste 35 de titluri și mai mult de 40 de servicii media on-line. Cu această achiziție, Burda România își asumă un rol de lider în segmentele de reviste internaționale de lifestyle, de lux și în cele de masă.
Fabrizio D’Angelo, CEO Burda International explică: „Am moștenit brand-uri puternice și trainice în România. Vom crea o companie media modernă, care va fi bine poziționată în exploatarea tuturor oportunităților de pe piața de publicații și media on-line în România, în anii ce vor urma”.
Burda devine unul dintre cei mai importanți publisheri de reviste, ajungând la peste o treime din publicul țintă feminin din zonele urbane din România. Actualul portofoliu al Burda România cu brand-uri precum Practic în bucătărie – cea mai bine vândută revistă din țară –, Casa Lux, Ioana, Grădina mea de vis și altele, va fi îmbogățit cu titluri de renume internațional cum ar fi Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men’s Health, Auto Motor și Sport și National Geographic.
Tranzacţia a fost notificată Consiliului Concurenţei şi va putea fi implementată doar ulterior emiterii unei decizii de autorizare.
Burda International GmbH este activă pe 17 piețe, publică în prezent peste 230 de reviste și oferă un număr mare de servicii media digitale. Burda International GmbH este un publisher de marcă în Europa Centrală și de Est, cu o extindere rapidă și pe piețele din Asia. Peste 2.
400 de oameni lucrează pentru Burda International..