Pepsi lansează campania globală de fotbal, care îi are ca protagonisti pe sase dintre cei mai mari jucători de fotbal ai lumii: Robin van Persie, David Luiz, Sergio Ramos, Sergio Agüero, Jack Wilshere si câstigătorul a patru titluri “Fifa World Player of the Year”, Leo Messi. Campania reuneste lumea fotbalulului si a muzicii cu participarea talentatei artiste si producătoare Janelle Monáe, care reinterpretează, în exclusivitate si în manieră proprie, clasicul hit „Heroes”, semnat de legendarul David Bowie.
Pe lângă spotul TV, Pepsi îsi surprinde fanii, lansând în premieră un spot online interactiv, a cărui poveste se desfăsoară pe străzile din Rio de Janeiro. Ea ne este spusă din perspectiva lui Stony, un tânăr care ne arată că orice zi se poate transforma într-una extraordinară atunci când trăiesti sub îndemnul „Live for Now”. Stony îi duce pe fani într-o călătorie ritmică si plină de culoare, care uneste fotbalul, muzica si arta urbană.
„Este o campanie care continuă traditia parteneriatelor Pepsi cu eroii fotbalului mondial, având însă si această componentă nouă, interactivă, prin care fanii îsi personalizează experienta de brand alături de fotbalistii preferati. Campania este o sărbătoare a sportului, muzicii, artei urbane si momentelor de fiecare zi”, spune Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD&Juices, PepsiCo Romania.
În spotul interactiv, consumatorii pot avea o experientă captivantă pe străzile din Rio de Janeiro, descoperind singuri momente originale, inedite, care schimbă cursul povestii si le personalizează aventura braziliană. Fascinanta lor escapadă îmbină lumile personajelor (fotbalisti, Janelle Monáe si Stony) prin fragmente de continut care includ: o demonstratie spontană de Samba, trucuri impresionante de la cei mai talentati fotbalisti ai momentului, beat-uri urbane, o variantă extinsă a piesei “Heroes”, în interpretarea lui Janelle Monáe, scene din culisele filmărilor de la Rio si alte surprize cu fotbalistii lor preferati.
Spotul interactiv Pepsi poate fi urmărit aici.
Lansarea spotului online interactiv face parte din platforma Pepsi Football 2014, alături de proiectul “The Art of Football”. Acesta a fost realizat de fotograful Danny Clinch, cu participarea fotbalistilor din line-up-ul Pepsi si al unor cunoscuti artisti urbani din Marea Britanie, Argentina, Brazilia, Spania si Olanda. Colectia contine fotografii alb negru cu Leo Messi, Robin van Persie, Jack Wilshere, David Luiz, Sergio Aguero si Sergio Ramos, reinterpretate în stil propriu de fiecare artist urban în parte. Imaginile pot fi accesate aici.
PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare si băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de 1 miliard de dolari în vânzări anuale..