transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-09-2024 4.4657 lei 4.9746 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 29-08-2013

Roxana Latu - castigatoarea campaniei Ai, ai, ie avem verde la Megapetrecere initiata de Angelli si CRBL

Roxana Latu - castigatoarea campaniei Ai, ai, ie avem verde la Megapetrecere initiata de Angelli si CRBL

Angelli şi CRBL au desemnat câştigătoarea Megapetrecerii, care va avea parte de un tratament VIP de 24h alături de 4 prieteni în cadrul celei mai aşteptate petreceri a verii. Roxana Latu are 27 ani, este din Bucureşti şi a participat la Campania “Ai, ai, ie avem verde la Megapetrecere” iniţiată de Angelli şi CRBL încă de la începutul verii.

Produsele nou lansate Angelli, Aperitivele Frizzante: Orange Bitter, Cherry Pink şi Fructe de Pădure au răcorit toată vara zeci de mii de consumatori.

Megapetrecerea va avea loc sâmbătă, 31 august 2013, la Club Castel din Mamaia, şi va găzdui sute de tineri şi iubitori de distracţie. Megapetrecerea va debuta cu un concert CRBL, urmând ca audienţa să se bucure de câteva surprize şi un show artistic presărate cu arome frizzante Angelli.

“Eram la mare şi am văzut o reclamă în aer liber cu sticla Orange Bitter, moment în care i-am exclamat soţului meu că aş încerca să văd ce gust are, având în vedere ca portocalele sunt fructele mele preferate. Soţul meu a păstrat bonul fiscal şi m-a înscris în campanie fără să ştiu nimic. În urmă cu câteva zile am primit un telefon şi nu mi-a venit să cred că eu aş fi câştigat premiul cel mare. Am emoţii pentru că nu ştiu multe detalii, dar abia aştept să îmi fac bagajele!”, a spus Roxana Latu.



“Am vrut să oferim un premiu neobişnuit în această campanie. E uşor să propui premii materiale, e mai greu să oferi o stare VIP, câteva amintiri unice în cadrul unui concept de eveniment deosebit. I-am pregătit multe surprize Roxanei şi prietenilor ei, dar şi celor care ne vor însoţi la noaptea albă a MegaPetrecerii”, a declarat Marius Obritenschi, director general Angelli.

Campania continuă cu un nou episod! La începutul lunii octombrie 2013, Angelli oferă şi un Extra Premiu, prin tragere la sorţi, cu o excursie în Creta cu persoana dragă, pentru 4 zile.
 
"Dă drumul la distracţie şi cumpăra oricare sticlă de Angelli participanta în promoţie şi trimite numărul bonului fiscal prin SMS la 1812 (număr cu tarif normal în Vodafone, Orange, Cosmote) sau online pe www.megapetrecerea.ro. Zilnic poţi câştiga unul din seturile Get the party started ( 1 sticlă Orange Bitter/ 1 sticlă Cherry Pink / 1 sticlă Fructe de Pădure, 1 frapieră, 1 tricou, 1 şapcă, 5 perechi ochelari de soare)", spun reprezentantii Angelli.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Doha
Sau daca ai face un videoclip pe mdileoa Silent Force dar sa inlocuiesti solista cu una Cristina(nu cred ca s-ar supara cei din formatia Within Temptation)cantand pe masa C.L,oare cati crezi ca ar face atac de cord?pe primul barbat al orasului nu-l punem la socoteala ca el oricum ar face,sa-i vezi pe aia lesinati,curgandu-le saliva,extaziati de durere,cerand mila si indurare de la B.E.B.E ?Apoi solista intr-un moment de nebunie sa-i stranguleze pe cei care au avut un procentaj cuprins intre 33%-44,6%,asta dupa mirosul de portocala.La final sa intre unul cate unul in acea sala(20%)si la insistentele Cristinei impreuna cu formatia sa le cante prohodul celor cazuti,celor care au pierit pe limba lor.Autorul acestui videoclip sa primeasca bine-nteles Premiul pentru salvarea Brasovului de la nimeni altul .. ,caruia desi nu-i placea Within Temptation,el ascultand:The Killes,Marilyn Manson,Haggard,Asha.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar