transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 22-02-2024 4.6073 lei 4.9759 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-05-2014

Rusu+Bortun Brand Growers semneaza platforma de comunicare Meseriasul din Carpati pentru Z100 de la Carpatcement

Rusu+Bortun Brand Growers semneaza platforma de comunicare Meseriasul din Carpati pentru Z100 de la Carpatcement

Rusu+Bortun Brand Growers, agentie de strategie si manifestare creativă de brand, semnează lansarea unui nou produs în portofoliul Carpatcement: cimentul Z100, un produs pentru zidărie si tencuială care completează necesitătile utilizatorilor din mediul de constructii.

Meseriasul din Carpati reprezintă platforma de comunicare pentru Z100, un produs românesc pentru constructii, ai cărui utilizatori sunt, aproape în exclusivitate, meseriasii români. Despre acest tip de specialist se vorbeste, de obicei, în termeni extremi: fie ironic-neserios, fie solemn-profesionist. Astfel, această platformă caută adevarata lor fată acolo unde se află de cele mai multe ori adevărul: la mijloc. Pentru că mesterii români sunt de treabă, dar si fac treabă.

„Z100 este dedicat meseriasilor români, pe care îi respectă pentru felul lor original de a fi si de a-si face treaba: stiu prea bine ce au de facut si nu au nevoie de lectii, nu lasă pe nimeni nerezolvat, se descurcă în orice situatie, fac să fie bine, să fie toată lumea multumită. Toate aceste calităti se regăsesc într-un personaj care reprezintă tot ce a dat piata de constructii de la noi mai bun: Meseriasul din Carpati, care este onorat prin platforma de comunicare realizată de noi, dedicată lui si va fi declinată într-o serie de medii conventionale si proiecte speciale”, a declarat Mihaela Neatu, Senior Creative Rusu+Bortun Brand Growers.

Prima etapă a campaniei se desfăsoară în perioada aprilie - mai, în următoarele medii: radio, print, instore, outdoor.

Alături de Rusu+Bortun Brand Grower, campania de lansare a noului produs a fost supervizată de agentia de consultantă în management The CSR Agency.



„În mod traditional noi comunicăm B2B, aceasta fiind prima campanie în care Carpatcement comunică direct consumatorului final. A fost o surpriză placută să vedem că propunerile strategice si creative ale agentiei s-au pliat perfect si au venit în completarea valorilor corporate ale brandului Carpatcement. Am apreciat în mod deosebit eficienta, creativitatea si profesionalismul echipei de la Rusu+Bortun”, a declarat Bogdan Arnăutu, Communication Manager Carpatcement.

Lansarea Z100 este primul proiect pe care agentia Rusu+Bortun Brand Growers îl semnează pentru Carpatcement, client pe care l-a câstigat la începutul anului 2014 si alături de care mai lucrează în acest moment la proiectul aniversării a 100 de ani a fabricii de la Fieni.

Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a contribuit la campania de lansare Z100 este formată din: Cătălin Rusu (Creative Director & Managing Partner), Marc Bortun (Creative Partner), Mihaela Neatu (Senior Creative), Anca Uscătescu (Senior Graphic Designer & DTP), Luiza Olaru (Production manager), Iulian Anghelută (Media consultant), Alexandra Ionescu (Account Director).

Din partea Carpatcement Holding: Florian Aldea (General Manager), Ovidiu Crăciun (Sales Director), Bogdan Arnăutu (Communication Manager), Radu Gavrilescu (sef Dep. Asistentă Tehnică Clienti).

Echipa The CSR Agency implicată în campanie a fost formată din: Dragos Tută (Senior Consultant & Managing Partner), Dan Drăghia (Consultant), stefania Grăjdeanu (Consultant).

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar