În cadrul Săptămâna Altfel, peste o mie de copii au fost introdusi în universul Granini, descoperind călătoria fructelor care devin deliciosul suc. La cea de-a doua editie a programului „scoala Altfel în excursie la Granini”, desfăsurată între 6-9 aprilie 2015, elevii din clasele 0-VIII, însotiti de cadre didactice si părinti, au ocazia de a afla procesul de fabricare a savuroasei băuturi. Totodată, acestia au oportunitatea de a sărbători, alături de Granini, 50 de ani de la lansarea brandului la nivel international printr-o serie de actiuni speciale, organizate în cadrul programului de vizite.
„Curiozitatea copiilor este un lucru bine cunoscut de noi toti, asa că ne-am gândit să le facem o surpriză în cadrul programului scoala Altfel, oferindu-le o experientă cu totul specială - aceea de a vedea drumul pe care fructele îl parcurg până se transformă în Granini. Entuziasmul copiilor si succesul înregistrat de acest demers anul trecut, ne-au determinat să repetăm proiectul cu la fel de mult drag si emotie.”, declară Georgiana Vasile – Brand Manager Granini.
Excursia copiilor în universul Granini debutează cu o sesiune de joacă si una de degustare, în zonele de relaxare special amenajate în interiorul fabricii. Apoi, acestia sunt invitati de mascota Granini să vizioneze un film istoric despre povestea brandului si a produselor.
Dotati cu accesorii speciale si sub ghidajul specialistilor din fabrică, elevii pornesc într-un tur complet al liniei de îmbuteliere, urmărind apoi un film despre întregul proces de productie Granini.
La finalul excursiei, fiecare copil primeste un atestat, dovedind că a îndeplinit cu succes misiunea de descoperire a fabricii Granini, precum si un kit de explorator format din - penar, pix, sucuri, magnet de frigider, brosură despre produsele Granini.
Initiativa Granini face parte dintr-un amplu demers educational dezvoltat de Granini, cel mai cunoscut eveniment de acest tip fiind cel organizat de Ziua Natională a Fructelor.
Marca Granini se află din anul 2006 în portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB) si este disponibilă pe piata autohtonă de băuturi răcoritoare necarbonatate cu mai multe arome si mixuri de fructe, împărtite pe trei segmente: suc 100% (portocale, mere ), nectar (piersici, portocale-mango, grapefruit-roz, coacaze negre) si still drinks (portocale cu pulpă, grapefruit cu pulpă, visine, mere-coacăze negre, piersici, lamâie-mentă).
Granini este marca a cărei istorie de succes începe în anul 1965, odată cu lansarea sa pe piata din Germania. Recunoscută în peste 70 de tări, marca este apreciată de consumatori pentru produsele sale naturale si pentru atentia pe care producătorii o demonstrează în alegerea celor mai bune fructe. Produsele Granini păstrează gustul autentic si natural al fructelor demonstrând superioritatea acestuia, în acelasi timp brandul fiind în mod continuu interesat de evolutia preferintelor consumatorilor pentru a oferi acestora adevărate momente de încântare zilnică.
.