transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 07-10-2014

SENIORHYPER si Anim`est au lansat aplicatia Occupy Magheru

SENIORHYPER si Anim`est au lansat aplicatia Occupy Magheru

SENIORHYPER si Anim’est continuă si în 2014 parteneriatul început în urmă cu sase ani si lansează prima aplicatie de Facebook dedicată celui mai mare festival de film din Bucuresti.     
   
Occupy Magheru este numele aplicatiei care poate fi accesată direct din pagina de Facebook Anim’est în perioada 29 septembrie – 12 octombrie. Utilizatorii sunt îndemnati să participe la un protest beheheheenefic pentru Bucuresti, prin plantarea unui mesaj pentru reanimarea Bulevardului Magheru.

„Mergem la păscut cu oaia Anim’est de mai bine de sase ani, asa că a sosit timpul s-o ducem la scoală. si cum cea mai buna scoala e… Bulevardul Magheru, iar cea mai bună materie e protestul, oita noastră si-a scos cariocile virtuale si pancarta pe 8 biti si a trecut la treabă. Vrea să reanimeze Bucurestiul cu oameni, masini, clădiri, drumuri si, uneori, poduri. Cine stie, poate că la final chiar o să se întâmple ceva cu adevarat behehenefic!”, a declarat Vasile Alboiu, Creative Director, SENIORHYPER.

Primul pas al aplicatiei încurajează utilizatorii să îsi aleagă un alter-ego întruchipat de oaia energetică, oaia încurcă-tot, oaia pretioasă, oaia monoaia, oaia d’acului sau de oaia de fier. Odată facută alegerea, urmează încredintarea mesajului si pozitionarea acestuia pe bulevardul Magheru.

Toate mesajele înscrise pot fi vizualizate în cadul aplicatiei. Mai mult, cu ajutorul aplicatiei Layar, utilizatorii care vor ajunge pe bulevardul Magheru îsi pot vedea mesajele si emisarii lor prin augmented reality.      

Din partea Anim’est s-au implicat în elborarea aplicatiei Vlad Ilicevici (Anim'est Executive Director) si Laurentiu Bratan (Presedinte Asociatia ESTENEST).

Echipa SENIORHYPER implicată în dezvoltarea aplicatiei a fost alcătuită din Vasile Alboiu (Creative Director), Alin Badiu (Art Director), Sorana Caracudovici (Copywriter), Christiana Zodilă (Copywriter), Mădălina Barbu (Senior Account Manager), Nicoleta Stanciu (Account Manager), Ionut Ciubotariu (Director of Operations), Alex Hertog (Project Manager), stefan Zibilianu (Senior PHP/MySQL Developer), Cristian Popovici (PHP/MySQL Developer), Liviu Vasiliu (HTML Developer), Letitia Oana (PHP/MySQL Developer).

SENIORHYPER este una din cele mai mari agentii de digital advertising din România, cu o echipă de 55 de specialisti în digital si o expertiză de peste 10 ani în piată, atât în branduri locale, cât si internationale.

SENIORHYPER s-a format prin fuziunea a două companii importante de digital, Hyperactive  si Senior Interactive, devenind astfel parte a unuia dintre cele mai însemnate grupuri de comunicare de pe piată, Lowe România, din care mai fac parte Initiative, Lowe&Partners, GolinHarris Bucuresti, Medic One, Mobile Works si BPN.

Echipa mixează creativitatea si inovatia cu tehnologia în campanii de comunicare integrate, generând  rezultate de business pentru clienti, cei mai activi dintre acestia fiind: BAT România (Kent, Vogue, Dunhill, Pall Mall), Cereal Partners Worldwide (Cini Minis, Estrelitas), FrieslandCampina România (Napolact, Milli), ING Bank România, Johnson & Johnson, Nordic (Costa d’Oro), Orange România, Reckitt Benckiser România (Nurofen, Strepsils), Roche România, Wrigley România & Bulgaria (Orbit, 5 Gum, Airwaves, Skittles).

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar