|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 05-02-2014 |
Snowblast - proiect dezvoltat de SENIORHYPER, Airwaves si Intersport
Alte stiri la aceasta categorie
Schiatul este unul dintre cele mai apreciate sporturi de iarnă din lumea întreagă. si pentru a-l face cât mai accesibil, atât pentru cei deja pasionati, cât si pentru cei care nu au încercat până acum clăparii, SENIORHYPER a dezvoltat împreună cu Airwaves si Intersport proiectul Snowblast, o platformă ce transpune schiatul în lumea digitală.
„Sezonul sporturilor de iarnă este în toi. Noriaki Kasai a scris istorie câstigând o etapă de campionat mondial la sărituri cu schiurile la vârsta de 41 de ani, iar olimpiada de la Sochi este pe punctul de a începe. Am intrat si noi în această febră de gheată când am lucrat la Snowblast. Am încercat să-i insuflăm fiori reci, actiune si senzatii, să fie ca pe pârtie. Nu e nevoie de vin fiert, avem Airwaves.”, spune Alin Badiu, Art Director la SENIORHYPER.
„Airwaves spune povestea omului dinamic, creativ, care acceptă provocările, care îndrăzneste si care vrea să îsi depăsească limitele. SENIORHYPER a înteles această tipologie si a creat un scenariu contemporan digitalizat, plin de energie, ce se potriveste perfect brandului Airwaves”, a declarat Nicoleta Mihalache – Junior Brand Manager Airwaves.
Proiectul, aflat la a doua editie, se desfăsoară în 10 magazine Intersport din 7 orase: Bucuresti, Ploiesti, Timisoara, Brasov, Cluj-Napoca, Baia Mare si Iasi, în perioada 18 decembrie 2013 – 26 februarie 2014. La editia precedentă vizitatorii magazinelor Intersport puteau simula o coborâre cu o placă de snowboard, primind la final un premiu instant, un pachet de gumă Airwaves, si intrau totodată în cursa pentru marile premii oferite de Airwaves si Intersport.
Anul acesta, provocarea este reprezentată de schiuri. Toti cei care urcă pe schiurile Snowblast intră automat în concurs, având posibilitatea de a câstiga premiile si voucherele puse la bătaie de Airwaves si Intersport. Tot ceea ce trebuie să facă este să-si demonstreze abilitătile de schior – viteză, viraje si timpul petrecut pe schiuri. În timpul exercitiului, participantilor li se vor face fotografii ce pot fi împărtăsite pe platforma de Facebook a brandului Airwaves, What is Extreme, comunitatea celor ce aderă la experiente curajoase.
SENIORHYPER este liderul pietei de digital advertising din România, cu o echipă de 55 de specialisti în digital si o expertiză de peste 10 ani în piată, atât în branduri locale cât si internationale.
SENIORHYPER s-a format prin fuziunea a două companii importante de digital, Hyperactive si Senior Interactive, devenind astfel parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piată, Lowe România, din care mai fac parte Initiative, Lowe&Partners, GolinHarris Bucuresti, Medic One, Mobile Works si BPN.
Echipa mixează creativitatea si inovatia cu tehnologia în campanii de comunicare integrate, generând rezultate de business pentru clienti, cei mai activi dintre acestia fiind: Abbott România, BAT România (Kent, Vogue, Dunhill, Pall Mall), Cereal Partners Worldwide (Cini Minis, Estrelitas), Costa d’Oro, FrieslandCampina România (Napolact, Milli), Henkel România (Schwarzkopf, Syoss, Fa), ING Bank România, Mars România (Pedigree), Nestle Romania (Nesquik ), Orange România, Reckitt Benckiser România (Nurofen, Strepsils), Roche România, SOS Satele Copiilor România, Wrigley România & Bulgaria (Orbit, 5 Gum, Airwaves)..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|