Wizz Air se alătură ediţiei din acest an a ADfel, eveniment de branded entertainment organizat de IQads, cu un serviciu inovator şi neobişnuit: pe 17 şi 18 august 2013, începând cu ora 16:00 până la miezul nopţii, pasionaţii de călătorii se pot alătura Wizz Air pe terasa Fabrica pentru a-şi testa mood-ul de vacanţă. Scanner-ul de mood Wizz Air va identifica pigmentul pielii din palmă şi va sugera destinaţii de vacanţă celor care îşi doresc să călătorească, dar nu se pot decide între cele 73 de rute low-fare Wizz Air.
Veselin Milicici, Regional Manager pentru Marketing şi Customer Experience la Wizz Air, a declarat: „La Wizz Air suntem mândri că vom fi printre atât de multe branduri cool în cadrul ediţiei ADfel din acest an şi să ne arătăm spiritul creativ. Avem o mulţime de rute din care vizitatorii pot alege, 73 disponibile doar din România, iar noul mecanism de marketing de la ADfel a fost creat să-i ajute pe cei care nu se pot decide asupra unei destinaţii încât să facă cea mai bună alegere”.
Vizitatorii care vor îşi vor testa mood-ul de vacanţă pot câştiga premii oferite de Wizz Air.
.