|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 01-03-2015 |
Sticla Contur Coca-Cola aniverseaza 100 de ani
Alte stiri la aceasta categorie
Un design unic, care să poată fi recunoscut printr-o simplă atingere sau chiar si atunci când este spart în bucăti - acestea au fost cerintele ce au stat la baza realizării sticlei Contur Coca-Cola, care împlineste anul acesta 100 de ani.
Brevetată pe 16 noiembrie 1915, sticla Contur Coca-Cola este o creatie a Root Glass Company din Terre Haute, Indiana. Cu formele sale inconfundabile si silueta distinctivă, sticla a devenit rapid un simbol international, fiind, pe parcursul ultimilor 100 de ani, sursă de inspiratie pentru momente memorabile din lumea filmului, a istoriei, a design-ului si a artelor.
Campania Coca-Cola dedicată acestei aniversări speciale se va desfăsura pe parcursul anului si va cuprinde noi spoturi TV, activare în mediul digital, precum si o serie de expozitii semnate de artisti contemporani din întreaga lume, precum Andy Warhol, Norman Rockwell sau Peter Blake.
„Încă din 1915, design-ul unic si silueta sa distinctivă au transformat sticla Contur Coca-Cola într-un simbol al Companiei Coca-Cola. Această campanie, ce se va desfăsura în peste 130 de tări, este o invitatie pe care o lansăm către consumatorii din întreaga lume. În 2015, sărbătorim împreună sticla Contur Coca-Cola!” - Marcos de Quinto, Director de Marketing, Compania Coca-Cola.
Printre surprizele care vor da viată campaniei aniversare la nivel global se numără:
Sticla Contur Coca-Cola: Un simbol american la 100 de ani – O expozitie la Muzeul de Artă High, din Atlanta, Georgia, SUA, în cadrul căreia vor fi expuse, pentru prima dată în lume, două picturi originale ale lui Andy Warhol cu sticla Coca-Cola, precum si alte 100 de lucrări si fotografii originale, cu si despre aceasta, dar si prototipurile si schitele originale ale sticlei.
Sticla Coca-Cola: Inspirând cultura pop de 100 de ani – O expozitie itinerantă ce va vizita peste 15 de tări, parcurgând peste 62. 000 km în jurul lumii, pentru a oferi consumatorilor o călătorie multisenzorială si interactivă, ilustrând parcursul sticlei Contur Coca-Cola în arta si cultura populară a ultimului secol.
14 clipuri unice care explorează istoria sticlei Contur Coca-Cola prin arta cinematografică si care vor fi difuzate anul acesta pe digital si pe posturile TV din întreaga lume.
Nobody Like You – O melodie a artistului Francesco Yates, dedicată sticlei Contur Coca-Cola, care descrie caracterul special al momentelor petrecute alături de persoana iubită.
Kiss The Past Hello – O carte în editie limitată ce va fi publicată în luna martie de editura franceză Assouline si care va ilustra perspective clasice si moderne asupra design-lui sticlei Contur Coca-Cola, precum si istoria bogată a acesteia.
Aplicatia Povestea sticlei Contur Coca-Cola – O călătorie interactivă ce le va oferi consumatorilor ocazia de a arunca o privire în Arhivele Coca-Cola din Atlanta, ce includ imagini si informatii despre brand-ul Coca-Cola si sticla Contur Coca-Cola. Aplicatia este gratuită si va fi disponibilă pe iOS si Android.
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase si necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA si Del Valle.
La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink si sucuri de fructe si nectaruri. Având cea mai mare retea de distributie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de tări se bucură de băuturile companiei, consumul depăsind 1,9 miliarde de portii pe zi.
În România, ca în toate tările în care îsi desfăsoară activitatea, Coca-Cola detine si functionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii si distributiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) si partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company în România..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|