Din 4 martie 2014, oameni de prin agentiile din Romania se strang la Taclale publicitare. Oameni mari, care fac publicitate in diverse agentii din Romania, vorbesc live despre aceasta industrie intr-un serial disponibil pe toate marile si micile monitoare. Primul episod din Taclale publicitare, marti, 4 martie 2014, noteaza agentia Funvertising.
Taclale publicitare isi propune sa stranga la un loc oameni care lucreaza in diverse agentii de publicitate din Romania si sa adune laolalta povesti nemaiauzite, opinii si experiente inedite din aceasta arta-industrie.
Initiatorul acestui proiect, Alex Zamfir, a declarat: “Brainstorming-ul este o tehnica productiva si, din experienta mea, foarte relaxanta si distractiva. E imposibil ca din mai multe creiere puse la un loc sa nu rezulte niste sinapse spectaculoase. Taclale publicitare e un serial facut pe acelasi principu: oameni super tari din diverse agentii de publicitate pusi impreuna sa vorbeasca despre primul salariu din prima agentie in care au lucrat, despre cum te ajuta publicitatea la agatat sau despre cum ai explica unui extraterestru ce inseamna advertising. E imposibil sa nu rezulte raspunsuri surprinzatoare, hazuri si necazuri si povesti care crezi ca erau numai ale unuia dar care de de fapt sunt ale tuturor si ale intregii industrii. E imposibil sa nu fie fun!”
Serialul va putea fi vizionat pe canalul Funvertising de pe Youtube si pe pagina de Facebook a agentiei initiatoare.
Funvertising este o agentie de publicitate full fun si full service, 100% independenta. Printre clientii sai actuali se numara CEZ Romania, Lactag, EIT Forum Auto (unic importantor Volvo in Romania), Sofa Restaurant & Bistro Café, Clinica Academica, Phoenix Media, Nu Skin, A&D Pharma Walmark, Optiblu, VB Leasing..