transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 18-06-2015

Telekom, sponsor principal al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei

Telekom, sponsor principal al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei

Incepând cu luna iunie 2015, Telekom devine sponsorul principal al Echipei Nationale de Fotbal a României, în urma unui parteneriat încheiat cu Federatia Română de Fotbal. Contractul este valabil până la finalul anului 2016, cu posibilitatea de prelungire până în 2018. În cadrul acestui parteneriat, Telekom pregăteste o serie de surprize pentru clientii care îndrăgesc fotbalul.

„Telekom si Echipa Natională de Fotbal împărtăsesc aceleasi valori: fair-play, integritate, dorinta puternică de a reusi. Este o onoare să fim sponsorul principal al reprezentativei nationale la fotbal si să sustinem echipa pe drumul spre victorie, alături de milioanele de suporteri români. Pentru Telekom, fotbalul este rege. Ca urmare, oferim clientilor nostri, în exclusivitate, integral, cele mai bune competitii de fotbal, precum Euro 2016, UEFA Champions League si UEFA Europa League. Hai România!”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Telekom Romania.

“Federatia Română de Fotbal primeste astăzi alături un partener deosebit de important care împărtăseste valorile si principiile pe care ni le-am asumat în drumul spre performantă.

Telekom Romania devine sponsorul principal al Echipei Nationale de Fotbal si, astfel, confirmă viziunea noastră privind dezvoltarea fotbalului din România. Sunt convins că ne vom bucura împreună de cele mai frumoase rezultate ale „tricolorilor” si îi vom face pe români să fie mândri de performerii ei! Bun venit, Telekom Romania, în familia fotbalului românesc!” a declarat Răzvan Burleanu, Presedintele Federatiei Române de Fotbal.

Următoarea provocare pentru echipa natională de fotbal a României este calificarea pentru Euro 2016. Dolce Sport este singura televiziune din România care va transmite toate cele 51 de partide ale celei mai mari competitii fotbalistice din Europa. Dintre acestea, 28 de partide vor fi putea fi vizionate exclusiv pe canalele Dolce Sport.

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienti, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
 
Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piată, Telekom Romania oferă pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clientilor persoane fizice, cât si clientilor companii. MagentaONE înseamnă un singur loc pentru toate serviciile de comunicatii necesare: un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicatie MyAccount (inclusiv o aplicatie pe mobil). Clientii beneficiază astfel de o experientă completă si inedită: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixă traditională, internet fix de până la 1Gbps si televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactivă (IPTV), precum si continut de calitate si exclusivităti – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE întăreste pozitia Telekom Romania de lider în furnizarea de solutii complete de telecomunicatii si IT&C, pentru comaniile din România, indiferent de mărimea lor.

Până la finalul lunii aprilie 2015, 100.000 de clienti au ales pachetele integrate de la Telekom Romania si au devenit parte din universul MagentaONE.
 
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE România.
 
Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul oferă produse si servicii fixe, comunicare mobilă, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii ICT pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de tări si are circa 228.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014 – mai mult de 60% din această valoare în afara Germaniei.

Dolce Sport, televiziunea de sport a Telekom Romania, este prezentă pe piata audiovizualului din România din 2010. În timp, continutul Dolce Sport a fost transmis pe patru canale SD (Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 si Dolce Sport 4) si două HD (Dolce Sport 1HD si Dolce Sport 2HD). Programele acestora pot fi urmărite si prin intermediul platformei Telekom TV Web & Mobile.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar