Începând cu 10 martie, Romtelecom oferă IMM-urilor o oportunitate unică, prin intermediul Try&Buy Google AdWords. Cu un cost lunar de 5 euro, fără TVA, pe durata unei perioade promotionale, companiile pot testa impactul unui buget de publicitate de 700% din valoarea sumei investite lunar.
Companiile care aleg oferta Try&Buy beneficiază de stabilirea obiectivelor campaniei si definirea unei strategii promotionale AdWords, crearea campaniei, monitorizare si optimizare permanentă, precum si raportarea rezultatelor. Pentru cei care sunt interesati si de un website, Romtelecom poate, de asemenea, furniza o pagină web de tipul do-it-yourself pentru un cost lunar începând de la 2,5 euro, fără TVA.
După cele două luni de perioadă promotională Try&Buy, oferta Google AdWords de la Romtelecom furnizează abonamente începând de la 100 de euro/lună, conform cu nevoile fiecărei companii.
După perioada promotională, dacă nu alege să renunte la ofertă, contractul clientului va fi migrat automat către abonamentul Bronze GAW disponibil în oferta comercială Romtelecom.
Orice client companie poate alege această ofertă pentru afacerea sa, solicitând online, pe pagina dedicată http://j.mp/1e6mns9, un apel din partea reprezentantilor Romtelecom.
Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piata românească de telecomunicatii, Romtelecom oferă astăzi o gamă completă de servicii de comunicare si divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune, internet si voce.
La finalul anului 2013, Romtelecom avea peste 4,85 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă si voce, precum si solutii complexe de business ICT. .