transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 05-12-2013

Varu` te rezolva! - campanie semnata Lowe&Partners, GolinHarris si Initiative pentru tocmai.ro

Varu` te rezolva! - campanie semnata Lowe&Partners, GolinHarris si Initiative pentru tocmai.ro

Ai nevoie de un ponei? Vrei să închiriezi un apartament? Cauți un zugrav? Nicio problemă, pentru asta există Văru’, specialistul “rezolvă-tot”, care îți găsește exact ceea ce ai nevoie la momentul potrivit. Văru’ este o creație Lowe&Partners pentru tocmai.ro, cel mai vizitat site de anunțuri online, iar “Văru’ te rezolvă” este prima campanie integrata a brandului tocmai.ro.

“Mi se spune Văru’. De aici mă ocup eu” - așa își face tocmai.ro intrarea în scenă. Campania este prezentă la nivel național, prin intermediul spoturilor radio, spoturilor TV, prin OOH, metrou, online , PR și, un element inovator - printr-o activare de Real Time Marketing.

“Provocarea creativa a fost aceea de a dezvolta o platforma de comunicare menita sa consolideze poziția de lider tocmai.ro. Am recurs la personificare - așa se face că, plecând de la sintagma <<rezolv, deci exist>> s-a nascut Varu’.

Un personaj inspirat din universul Tarantino, căruia i-am adăugat câteva note de contrast de inspirație locală. Numele de Varu’ a fost de pilda asumat în contrast cu aparența personajului – atentand "discret" la ceea ce imaginarul colectiv creioneaza ca fiind exponentul tipologiei rezolva-tot. Ei bine, tocmai.ro este exact antipodul - o soluție sigură, un specialist în adevăratul sens al cuvântului. În ceea ce privește validarea succesului unui personaj semnătură de brand, cred că nu există probă mai credibilă decât “adopția” sa de către public. Iar ce se întamplă acum cu Varu’ este recunoașterea supremă!” spune Manuela Gogu, Director de Creație Lowe&Parters.

Componenta de PR dezvoltată de GolinHarris pentru tocmai.ro este o mini campanie în sine. Elementul cheie al strategiei de PR este Real Time Marketing. Astfel, Văru’ i-a sărit în ajutor lui Liviu Vârciu, care era într-o situație delicată: pentru că banca îl executa silit, acesta era nevoit să-și mute părinții din apartamentul actual într-un timp cât mai scurt. Povestea a început printr-un mesaj postat de Liviu Vârciu pe pagina sa oficială de Facebook, care a stârnit valuri în presa din România. Ulterior, acesta a fost invitat și la emisiunea Teo Show, de pe Kanal D, pentru a-și povesti experiența. Este momentul în care Văru’ a intervenit, i-a promis lui Liviu o rezolvare în 48 de ore și s-a ținut de cuvânt. Toată experiența a fost filmată în patru episoade, încărcate ulterior pe YouTube (aici), iar Liviu și-a informat constant prietenii de pe Facebook despre acest proces.

Echipa Initiative semnează strategia de media a acestei campanii inovatoare, dezvoltarea  și optimizarea unui mix de media eficient alcătuit din expunere TV pe cele mai importante stații, campanie radio pe top 3 rețele naționale, outdoor la nivel național,  tranzit în București și ȋn țară și prezența la metrou. De asemenea Initiative a susținut  și prezența în media a componentei de Real Time Marketing prin proiecte speciale la Teo Show, Radio ZU și în top tabloide Click și Libertatea.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar