|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 20-06-2013 |
Vodafone, Samsung, Danone, Avon, Pepsi, Heineken, Cosmote, Coca-Cola, Ford, Orange - branduri campioane in social media
Alte stiri la aceasta categorie
Pentru al cincilea an consecutiv revista Biz a realizat clasamentul celor mai active branduri in social media din Romania. Topul reuneste 50 de branduri care, pe parcursul anului trecut, au integrat in mixul de comunicare cele mai de impact strategii si mijloace de comunicare in social media ale momentului.
Vodafone se mentine in fruntea clasamentului, urmat de Samsung, Danone, Avon, Pepsi, Heineken, Cosmote, Coca-Cola, Ford, Orange. Lista integrala a brandurilor din Top Social Brands 2013, precum si detalii despre metodologia prin care a fost intocmit acest clasament este disponibila in versiunea tiparita a revistei Biz si pe www.revistabiz.ro.
In realizarea clasamentului au fost analizate activitatile desfasurate de branduri in social media in intervalul februarie 2012 – februarie 2013.
Inscrierile au fost deschise catre toate agentiile interactive, de PR si companiile interesate sa inscrie branduri in competitie. Brandurile din Top Social Brands 2012 au fost incluse in mod automat pe lista scurta pentru 2013.
In analiza activitatii brandurilor au fost luate in calcul toate tipurile de activitati ce pot fi derulate in promovarea in social media: blog de companie / blog de brand, campanii pe bloguri, pagina de Facebook, campanii pe Facebook, Facebook Ads, Aplicatii Facebook, Cont de Twitter, Campanii pe Twitter, Profil pe Wikipedia, cont Flickr, cont YouTube, cont Google+, cont Instagram, cont Pinterest, spoturi virale, site-uri de user-generated content, initiere sau sponsorizare a unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale, activitati de customer care si de recrutare prin intermediul canalelor de social media actiuni de endorsare a campaniilor din social media pe TV sau alte medii traditionale.
Nu au fost incluse in analiza branduri media, exclusiv online sau activitati de autopromovare desfasurate de agentiile de comunicare.
Brandurile nou intrate in Top Social Brands sunt: Coca-Cola, F64, KFC, Staropramen, Lay’s, Banca Transilvania, Lenor Parfumelle, UPC, Prigat, Piraeus Bank, Jack Daniel’s, Matache Macelaru, Canon, Heidi, Skoda, Siemens.
Top Social Brands 2013 a rezultat din ponderea a sase clasamente preliminare (Topul Biz – 45%), Topul rezultat in urma voturilor exprimate de un grup de specialisti online (15%), topul mentiunilor pe ZeList (10%), topul Facebook Monitor (10%), topul Facebrands Pro (10%), topul mentiunilor MediaIQ (10%).
Biz este o revista de afaceri avangardista care ofera proiecte jurnalistice creative, continut viu si abordari unice asupra mediului de business local si international.
Lansata in anul 2000, Biz a fost prima revista de afaceri din Romania, impunandu-se prin premiere in print, evenimente de business, proiecte speciale si cautand mereu sa abordeze mediul de afaceri dintr-o perspectiva inedita si interesanta pentru cititori.
Cu o aparitie bilunara, are ca public-tinta manageri cu varste intre 25 si 45 de ani. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe numar, auditate de BRAT, dintre care 6.200 sunt abonamente. Se distribuie in zonele urbane din tara. Incepand din 2009, revista Biz este condusa de Marta Usurelu, redactor-sef si actionar majoritar..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Pochis
Romanii sunt invatati cu free, dar amniecarii care primesc telefoane gratuite de la google la I/O 2009 nu sunt. Interesant. Free phone si 50$ pentru studentul american intrarea + ticket meal pe doua zile. Si ce site de prezentare are google. Si cum e prezentat eventul fata de site-ul de nivel 2002 al itcongress.ro. Of vai, mentalitatea asta shit services for high prices!Poate ca organizatorii ITCongres sau whatever ar trebui sa invete sa faca diferenta intre cursuri, seminarii, conferinte si alte tipuri de evenimente. Sau firma care le face marketing/PR. Sau sa faca evenimentul free, cel putin pana se pun la punct cu detaliile samd. Si cu site-ul! pentru ca sincer, dupa ce am citit paragraful ala de pe itcongres credeam ca are ceva legatura cu total alte lucruri. Despre Eta2U credeam ca au dat faliment. Sau au disparut. Sincer. Cu ce se mai ocupa, btw, ca se pare ca esti de pe acolo. Am vazut ca are multe sigle colorate rosu, albastru, verde, galben, gri si un alt rosu. Mai au magazinul ala prin centru? PS: banuiesc ca eventul a fost un real succes si 300 ron x 300+ participanti =90.000+ ron, adica a strans la 10 vorbitori peste 2.500 euro de vorbitor. Nice. Pentru a vedea solutii demo sau viitoare solutii. B.I. rulz. Astept detalii
|
Bianca
Asta inseamna sa nu teasriti din plin. Inseamna sa stai tot timpul in garda, pentru ca , nu-i asa , n-ai de unde sa stii cand sosesc momentele de criza.Eu mai stiu o vorba: traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima!
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|