transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 15-09-2024 4.4826 lei 4.9737 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 05-09-2013

Workshop Brand Enthusiasts Community, sesiunea a IV-a - organizat de Reveal Marketing Research in perioada 10 - 12 Octombrie 2013

Workshop Brand Enthusiasts Community, sesiunea a IV-a - organizat de Reveal Marketing Research in perioada 10 - 12 Octombrie 2013

Reveal Marketing Research, firmă de cercetare de piaţă organizează, în perioada 10 - 12 Octombrie 2013, cea de-a patra ediţie a workshopului gratuit de comunicare Brand Enthusiasts Community. Proiectul este susţinut de Aspen Romania si www.CalendarEvenimente.ro şi este inclus în planul de Corporate Social Responsability (CSR) al Reveal Marketing Research.

Acesta este adresat tuturor studenţilor pasionaţi de domeniul comunicării şi urmăreşte să abordeze trei teme: Industria de Comunicare în România, Cercetarea de Piaţă şi Poziţionarea Brandului şi Career Coaching.

“Brand Enthusiats Community, eveniment tare drag echipei Reveal se află la cea de-a patra sesiune. Primele trei ediţii ne-au adus multe bucurii şi satisfacţii datorită feed-back-urilor primite de la participanţi. Am avut şansa să cunoaştem tineri plini de iniţiativă, dornici să înveţe şi să-şi arate entuziasmul pentru acest domeniu. Unii dintre ei fac acum parte din echipa noastră” declară Marius Luican, general manager Reveal Marketing Research.

“Brand Enthusiasts a fost pentru mine, mai presus de atmosfera prietenoasa si trainingul interesant, o rampa de lansare.

Daca pana atunci, mi-am insusit suficiente cunostinte la facultate si joburi in domeniu, trainingul asta a fost o confirmare a abilitatilor mele si o usa deschisa catre un mediu profesional in care sa ma dezvolt ideal. Astazi fac ce mi-a placut dintotdeauna: scriu pentru o agentie al carei drum este doar inainte. Iar in mare parte, asta se datoreaza Brand Enthusiasts!” spune Diana, participant în prima ediţie a programului.

Programul este adresat studenţilor şi masteranzilor facultăţilor de Marketing, Sociologie, Comunicare şi Relaţii Publice, Media si Jurnalism, însa pot aplica şi studenti de la alte facultăţi, dacă demonstrează ca sunt adevăraţi Brand Enthusiasti. Criteriul de selecţie constă în aplicaţiile trimise pe pagina de Facebook a companiei Reveal Marketing Research sub forma unui mesaj privat cu răspunsul pentru următoarea cerinţă: “Daţi un exemplu de brand pe care îl consideraţi foarte bine construit, în percepţia consumatorilor săi şi justificaţi alegerea.”

Mesajul de aplicație trebuie să conțină și numele complet, facultatea și specializarea, anul de studiu, adresa de e-mail, precum și un număr de telefon, iar aplicanții cu cele mai inspirate şi convingătoare răspunsuri vor fi contactaţi pentru înscrierea pe lista de participare.

Pentru mai multe detalii, cei interesati pot accesa pagina de Facebook Reveal Marketing Research unde pot lua legatura cu organizatorii sau pot face cunoştinţă cu foştii participanţi.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Mouhsin
I dont think my heart has pumped so fast bfoere talk about anticipation! creamy creamy beach tones, kacper looks perfect there. the image of his foot near the word boy!!! He will be amazing big brother little man. I cant wait to meet this new little boy on the skype screen.xo
Hafiki
more from the original scuore: Common Sense Market Research e28094 CharliePage.com Related Posts:Market Research: Winter Radishes Young & Hungry Market Research : Winter
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar