Nestle Romania a lansat recent campania promotionala "1001 pisici rasfatate, de Gourmet premiate", care se va desfasura in perioada 9 septembrie - 4 noiembrie 2013. Campania promoveaza produsele de hrana pentru pisici marca Gourmet disponibile in Romania si se desfasoara prin intermediul agentiei Mercury360 Communications.
La campanie pot participa persoane fizice cu varsta de minim 18 ani, ce au domiciliul/resedinta in Romania si care achizitioneaza produse participante in promotie, conform regulamentului oficial disponibil pe site-ul dedicat al campaniei - www.pisicirasfatate.ro. Pe site se pot consulta si produsele participante, din gamele Gourmet A la Carte, Gourmet Gold si Gourmet Perle.
Participantii la campania "1001 pisici rasfatate, de Gourmet premiate" trebuie sa cumpere produse participante, sa acceseze website-ul www.pisicirasfatate.ro in perioada campaniei, sa se inregistreze si sa incarce pe site o fotografie cu pisica proprie.
Pe parcursul campaniei, fiecare fotografie va primi voturi de apreciere de la ceilalti utilizatori ai siteului. La final, premiile se vor acorda in functie de numarul de voturi acumulate, pe baza unui clasament.
Primii 1001 clasati vor primi cate un premiu, dupa cum urmeaza:
1.
Locurile 1 – 10 inclusiv: un card de rasfat in valoare de 1200 LEI pentru participant si un cosulet de hrana GOURMET pentru pisica
2. Locurile 11 – 400 inclusiv: un set de ingrijire GOURMET pentru pisica
3. Locurile 401 – 700 inclusiv: o paturica GOURMET pentru pisica
4. Locurile 701 – 1001 inclusiv: o farfurie GOURMET pentru pisica
Acumularea de voturi se face prin 2 modalitati: voturi primite de la ceilalti utilizatori; voturi primite pentru achizitia de produse Gourmet participante la campanie.
Detalii complete despre campanie pot fi accesate pe site-ul www.pisicirasfatate.ro..