|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 18-03-2015 |
Xella Ro: Cresterea traficului de pe dispozitive mobile ne-a determinat sa modificam formatul site-ului
Alte stiri la aceasta categorie
Cel mai mare producător mondial de blocuri de zidărie termoizolantă Xella, a lansat un nou format pentru site-urile detinute în fiecare dintre filialele grupului. Noua variantă a paginilor web este adaptată pentru cei care utilizează dispozitive mobile pentru a accesa continutul dorit. www.ytong.ro este acum mai usor de accesat de pe orice terminal. Noul format pune un accent mai mare pe imagine. Schimbarea a fost generată de modificarea constantă a obiceiurilor utilizatorilor. Numărul persoanelor care au accesat www.ytong.ro anul trecut de pe mobil s-a triplat comparativ cu anul precedent.
Numărul persoanelor care accesează site-urile companiilor din grupul Xella de pe dispozitive mobile creste substantial de la an la an. Acest fenomen a determinat compania la o regândire a structurii acestora. Astfel, fiecare site al filialelor Xella din toată lumea are acum un design responsivese, deci se "adaptează" în functie de rezolutia dispozitivului fiecărui vizitator, astfel încât vizitatorii de pe terminale mobile vor vedea automat site-ul într-un format adaptat.
Site-ul www.ytong.ro a înregistrat o crestere a traficului de 21,8% în 2014. Traficul de pe desktop a crescut cu 7,7% anul trecut fată de 2013, în timp ce traficul de pe mobil a înregistrat un avans de 362,3%, iar cel de pe tablete a crescut cu 134,7%. 12 din 100 de utilizatori accesează site-ul www.ytong.ro de pe telefoane mobile. Ponderea utilizatorilor de pe alte dispozitive decât calculatoarele tip desktop sau laptopuri s-a triplat într-un singur an.
„Anul trecut doar 5% dintre utilizatori căutau date despre Xella Ro sau despre produsele Ytong de pe dispozitive mobile. Anul acesta am ajuns brusc la 16% si tendinta se mentine. Este clar că, si în constructii, telefoanele mobile si tabletele sunt utilizate din ce în ce mai mult pentru accesarea de informatii”, declară Georgiana Stanciu, specialist marketing Xella Ro. „Produsele noastre se adresează unui public tânăr, educat, cu un nivel mediu sau superior al veniturilor. Această categorie de clienti preferă dispozitivele mobile. Astfel, ei pot accesa informatii importante direct de pe santier sau pot cere oferte personalizate pe site”, adaugă Georgiana Stanciu.
Xella Ro a pus un accent deosebit pe dezvoltarea unor produse online care să vină în sprijinul consumatorilor din România. Anul trecut compania a lansat platforma www.construimcasa.ro produs care cuprinde detalii despre fiecare etapă în constructia unei case, de la alegerea terenului, la primii pasi care trebuie urmati pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare în vederea demarării lucrărilor de constructie si până la documentatia necesară pentru receptia unei locuinte.
Xella este cel mai important producător mondial de materiale de constructii pentru zidărie din domeniul betonului celular autoclavizat. Grupul are 90 de fabrici si numeroase centre de vânzare ?n 30 de tări. ?n România, Xella a inaugurat în anul 2010, la Ploiesti, cea mai moderna unitate de productie de blocuri de zidărie tip BCA din Europa de Est, în urma unei investitii greenfield de 32 mil EUR. Cu focus pe inovatie continuă si calitate în constructii, Xella produce si comercializează in Romania zidărie premium din BCA sub marca YTONG, iar din 2013 si produse termoizolatoare minerale sub marca Multipor..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|