Folosirea celor mai noi metode de PR si propagarea mesajului in mediul online sunt cateva dintre modalitatile pe care 4 ACE -pr&publicity se va concentra anul acesta, au anuntat oficialii companiei, citati de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
"Incepand cu 2007, piata de comunicare va deveni din ce în ce mai competitiva, atat datorita posibilei intrari pe piata a unor noi jucatori, cât si a cresterii interesului companiilor pentru aceasta modalitate de promovare. Unul dintre mediile care au cunoscut o dezvoltare foarte importanta în ultimii ani a fost piata româneasca de online. Incepand cu acest an, 4 ACE-pr&publicity va pune accentul si pe comunicare online, unul dintre cele mai dinamice medii la ora actuala".
Aceasta decizie a fost influentata in principal de dezvoltarea resimtita în 2006. Un studiu publicat de BRAT (Biroul National de Audit al Tirajelor) arata ca 43,5% din populatia aflata în mediul urban detine un calculator personal, iar 53,3% dintre locuitorii oraselor au folosit un calculator în ultimele 12 luni.
"Intr-o piata caracterizata de competitivitate crescuta, adaugarea unor metode moderne de comunicare, în planurile generale de promovare, devine esential. De aceea am început o campanie de informare a clientilor agentiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru îmbunatatirea imaginii companiei sau a produsului promovat. La ora actuala, online-ul reprezinta canalul de comunicare cu cea mai mare crestere de la un an la altul, fapt care nu poate fi ignorat în strategiile moderne de PR si publicity", declara Elena Olteanu, General Manager 4 ACE - pr&publicity.
Agentia 4 ACE este specializata în PR si publicity ca mijloace principale de comunicare a imaginii de companie si de produs. Din portofoliul actual al agentiei fac parte Cramele Recas, Flamingo Group, Indesit Company, Magnetique Marketing, MTV, Paper Plus, Sapte Seri.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.