Miercuri, 29 august 2007, incepand cu ora 20:00, are loc a 26-a editie AdBreak, un eveniment IQads prezentat de Orange. Evenimentul se va desfasura in Spice Club (Calea Victoriei 21-23). Tema editiei va fi publicitatea in domeniul bancar, care "tinde sa devina din ce in ce mai prietenoasa si mai plina de umor".
Au fost invitati sa participe la eveniment Serban Alexandrescu, Director de Creatie, impreuna cu Vlad Lazar, Copywriter, de la agentia Headvertising - "inventatorii piticilor de la HVB". Din categoria publicitatii pentru pensiile facultative, a fost invitata la aceasta editie Allianz Tiriac. Ema Prisca, Creative Director, si Paul Goti, Senior Art Director de la Graffiti BBDO, vor fi cei care "vor prezenta varianta mai putin plictisitoare a batranetii", propusa in campania pentru pensiile Allianz.
Cosmin Radoi, News Business Director Foot, Cone & Belding, va fi insotit de clientul sau Cristian Halmajan, Marketing Manager Piraeus Bank. Campania Piraeus "ne va arata exact problemele care pot aparea in stilul de viata in caz ca vrem sa facem un imprumut", afirma organizatorii evenimentului AdBreak.
"Sectorul bancar ne preocupa pe toti, mai ales in aceasta perioada.
Cu toate astea ne-am decis sa ne detasam putin si sa privim lucrurile strict din punctul de vedere al publicitatii. Astfel calculele par cel putin mai vesele", a declarat Silvia Floares, IQads.
"Se mai gandeste daca sa fie agresiva ca o pensie sau draguta si naiva ca un credit pentru vacanta de anul asta. Ca sa nu mai spun cum toata lumea se gandeste la mama banca si la tata seif. Cum stau ei linistiti si vorbesc mangaind pe crestet copii care cresc. Repede. In 3 ani cu inca o data. Imi plac bancile cand sunt atacate. De concepte. Clar. Va pup pe cifru si ne vedem acolo sa vorbim", a declarat Mihai Anton, moderatorul evenimentului.
Discutiile cu invitatii vor fi completate de cele mai premiate spoturi pentru sectorul bancar si de un stand-up comedy al trupei Show Time. AdBreak este un "eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme", afirma reprezentantii evenimentului AdBreak.
AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de HotNews.ro si de Grupul de Presa Realitatea.Catavencu, prin Academia Catavencu, Radio Guerrilla, Cotidianul, Money Express si 24-FUN.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.