transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 06-08-2007

Alkasummerfriendly.ro - Alka promoveaza online & offline editia speciala de napolitane

Alkasummerfriendly.ro - Alka promoveaza online & offline editia speciala de napolitane Editia speciala de napolitane cu crema de lamaie si menta, creata in premiera de ALKA Co. pentru sezonul cald, se afla in magazine si in aceasta vara. Campania de promovare a noilor arome are un buget total de 250000 de euro si se desfasoara pe parcursul lunilor august si septembrie, atat in mediul on-line cat si off-line, continand un micro-site dedicat: www.alkasummerfriendly.ro.

De asemenea, campania include executii speciale pentru presa scrisa, outdoor si punctele de vanzare. Pe perioada campaniei, vor fi integrate si activitati de tip BTL, sortimentele de napolitane estivale fiind deja promovate pe litoral, in statiunile Costinesti si Mamaia.

Aceasta editie limitata se afla pentru al doilea an in magazine, combinatia de lamaie si mentol racoritor fiind in continuare unica atat pentru piata internationala, cat si pentru cea romaneasca, mentioneaza oficialii companiei, citati de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

"Succesul de anul trecut ne-a incurajat sa revalorificam proprietatile celor doua ingrediente - menta si lamaia - si sa relansam un produs care emana prospetime, racoreste si energizeaza”, a declarat Amir Krenzia, Director General ALKA Co.

Studiile arata ca in anotimpul cald pofta de mancare se diminueaza, iar nevoia de dulce se transforma intr-o nevoie de alimente racoritoare, usor dulci, care sa contina un aport de energie. De aceea ALKA Co. a inventat aceasta reteta "lejera", de vara.


Cohn&Jansen/Ashley&Holmes - agentia care a realizat conceptul campaniei - s-a concentrat pe capacitatea celor doua ingrediente de baza de a se "asorta" cu anotimpul calduros. "Vizualul propus a devenit astfel piesa de rezistenta a verii: costumul de baie, decorat cu napolitane, lamai si frunze de menta. Tonul general ales este in acord cu personalitatea produsului: prietenos, lejer, indraznet, de vara", mentioneaza reprezentantii agentiei.

"Am facut apel la un simbol general recunoscut, care exprima foarte direct perceptia fata de promisiunea produsului, fiind, in acelasi timp, indraznet si atractiv. Astfel, tema centrala - "Summer friendly" - poate fi declinata generos, simplu si direct, permitand utilizarea unui mix tematic", spune Andrei Cohn, Creative Director, Cohn& Jansen/Ashley&Holmes.

Cohn&Jansen/Ashley&Holmes a castigat recent contul de napolitane in urma unui pitch, avand deja in portofoliul sau brandul ALKA - Prajitura casei, inca de la lansarea ce a avut loc la sfarsitul anului trecut.

Campania on-line ii invita pe toti cei interesati pe www.alkasummerfriendly.ro, unde se pot inscrie in competitia "Combinatii racoritoare". Misiunea principala va fi decorarea "cu imaginatie si bun gust" a unor costume de baie. Un juriu format din Leonard Mart (ALKA), Mihai Fanache (Ninespices), Ciprian Badalan - Art Director, Alex Negoescu - Copywriter, Alina Tudose - Strategic Planner (Cohn&Jansen/Asley&Holmes) va desemna cea mai interesanta compozitie. Marele premiu va fi acordat pe 10 septembrie si va consta intr-un aparat de aer conditionat cu instalare gratuita. Cei clasati in Top 10 vor primi, de asemenea, un "kit summer-friendly" special, care include un tricou, o sapca, un breloc, un parasolar, un deo auto si un bax de napolitane racoritoare.
   
Campania se desfasoara prin intermediul Mediacafe.ro si va dura pana pe 6 septembrie, desemnarea castigatorilor urmand a se face pe data de 10 septembrie. Campania de promovarea a napolitanelor cu menta si lamaie va fi prezenta si pe alte site-uri: www.hi5.ro, Yahoo Messenger, www.radiodeea.ro si www.avantaje.ro. 

Echipa proiectului: ALKA - Ruxandra Roman - Marketing Manager; Leonard Mart – Brand manager; Carmen Petrea - Communication Officer; Bogdan Dumitrascu – BTL & Events Manager; Cohn&Jansen I Ashley&Holmes - Alina Tudose - Strategic Planner; Anca Nita - Project Manager; Alex Negoescu - Copywriter; Ciprian Badalan - Art Director; Andrei Cohn - Creative Director; Media Cafe - Mihai Fanache - Managing Director.

Alka Grup este unul dintre liderii pietei producatorilor de dulciuri din Romania. Alka are in acest moment in portofoliu 7 marci - ALKA, Alka-Prajitura casei, Nutline, ZEO, Dr. KRANTZ, Alfers, Gold Mocca - produce, ambaleaza si distribuie napolitane, prajituri, biscuiti glazurati si neglazurati in diverse sortimente, cafea si o intreaga gama de fructe uscate.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar