transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 22-03-2007

Campaign vorbeste despre cum si-au cheltuit bugetele advertiserii in 2006

Campaign vorbeste despre cum si-au cheltuit bugetele advertiserii in 2006

Anul 2006 a fost un an in care investitiile in publicitate au crescut mult, iar 2007 se anunta uimitor din punctul acesta de vedere. Aceasta este principala tendinta subliniata de revista Campaign în cea de-a doua editie a proiectului special TOP 100 Advertisers 2007. Revelatiile anului 2006 sunt televiziunea, internetul si incercarile de auditare si masurare a unor canale media lasate în plan secundar pâna acum.

Advertiserii au ales sa-si cheltuiasca bugetele diferit pe mediile de comunicare, în functie de brandurile pe care le au. La bugetul investit în reclama segmentul berii a fost detronat de telecom. Potrivit monitorizarilor realizate de Alfa Cont Media Watch, volumul total brut al investitiilor în reclama în anul 2006 a fost de aproximativ 4 mld de euro, fara bartere si discounturi.

Suma investita în publicitate în 2006 a crescut cu 30-35% comparativ cu 2005. Cererea de publicitate s-a accentuat pe toate tipurile de canale, volumele au crescut, au luat nastere noi agentii, iar multe dintre cele deja existente pe piata au devenit membri în asociatii de profil: ARMA, BRAT, IAB, ARA.

Outdoorul si internetul s-au bucurat de o atentie mult mai mare în 2006 si s-au pornit actiuni concrete pentru auditarea si masurarea lor, internetul fiind anul trecut mediul cu cea mai rapida ascensiune, subliniaza reprezentantii Campaign, citati de www.SMARTfinancial.ro.



Televiziunea continua sa detina un procent de 60% din totalul de buget media în conditiile cresterii preturilor, iar internetul a fost în 2006 mediul cu cea mai rapida ascensiune. Aceste tendinte se vor pastra si anul urmator. Potrivit estimarilor realizate de Initiative, piata va inregistra o crestere de circa 34%, iar în 2010 va atinge pragul psihologic de un miliard de euro net. Din punctul de vedere al împartirii bugetelor pe media, proportiile se vor pastra. Singurul mediu care va avea de suferit este outdoorul din cauza adoptarii unei noi legislatii.

Televiziunea va ramâne lider detasat al investitiilor pe media si va continua sa detina cel mai mare procent din bugetul advertiserilor. Se va mentine tendinta de fragmentare a investitiilor pe canalele de nisa. Anul trecut investitiile pe TV s-au ridicat la peste 3,3 mld de euro brut, iar pentru 2007 se prevede o crestere de 45%.

Ca si televiziunile, presa scrisa a început sa mearga pe nise. În 2006 piata s-a dinamizat si au aparut din ce în ce mai multe suplimente specializate. Advertiserii care au apelat cel mai mult la presa scrisa sunt Orange cu peste 9 milioane de euro, urmat de Vodafone cu peste 8.800.000 de euro.

In 2006, investitiile în reclama din ziare si reviste a fost de aproximativ 330 de mil de euro brut. Pentru 2007, publicatiile de nisa vor creste numeric, ca încasari de publicitate si ca profitabilitate. Cele generaliste vor rezista în masura în care, pastrând un continut larg, vor reusi sa gaseasca un atribut diferentiator.

Dupa un 2005 destul de interesant si aglomerat, 2006 s-a dovedit un an calm, în care fiecare statie a încercat sa-si consolideze pozitia si sa castige mai mult teren la nivel national prin achizitia de noi statii. Anul trecut radiourile au atras in jur de 80 de mil de euro brut din bugetele advertiserilor, iar pentru anul curent se estimeaza o crestere de 25%. Dintre campaniile derulate pe radio, cel mai bine reprezentate au fost promotiile si ofertele.

Publicitatea pe internet a avut în anul 2006 cea mai mare crestere procentuala, dubla fata de anul 2005. Aceasta crestere se datoreaza bugetelor marite ale investitorilor, a intrarii de clienti noi precum si a dezvoltarii portofoliului de site-uri. Daca anul trecut domeniul rege a fost FMCGul, în 2007 se pare ca retailerii vor fi noii veniti pe internet.

Cea de-a doua editie a proiectului realizat de Campaign România listeaza primii 100 advertiseri locali, cifrele pe care le-au investit pe medii în brandurile pe care le detin, agentiile cu care au lucrat, investitiile totale în media locala, precum si estimarile a 7 dintre cele mai importante agentii media de pe piata.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar