transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 16-09-2007

Ce modele Samsung prefera romanii. Strategia de marketing HAT - interviu exclusiv

Ce modele Samsung prefera romanii. Strategia de marketing HAT - interviu exclusiv

Pe piata romaneasca, Samsung a devenit in ultimii ani unul dintre cele mai importante branduri de telefonie mobila, fiind o prezenta puternica, asigurata de HAT Group Co. Romania. Pozitia de piata a fost construita printr-o politica inedita, cu unele campanii sustinute atat pe parte de service pentru clienti, pe langa cele clasice, de promovare a noilor modele. Mai mult, HAT a investit si in educarea publicului cu privire la achizitionarea de terminale originale, fara riscuri. Doru Oraselu, Marketing Manager HAT Group Co. Romania, a discutat cu ziarul financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro legat de evolutia brandului Samsung pe piata autohtona de telefonie mobila, despre modelele preferate de romani in ultima perioada, dar si despre latura de marketing - modalitatea de constructie a promovarii offline si online.

SMARTfinancial.ro: Comparativ cu anii precedenti, in ce proportie a crescut numarul de terminale livrate de HAT Group pe piata din Romania?

Doru Oraselu: Vanzarile de terminale Samsung mentin ritmul cu tendintele pietei, care este in crestere in special pe segmentul de replacement. Astfel, Samsung ramane pentru consumatorii romani prima optiune in materie de terminale premium, cu functii multimedia complexe si cu design rafinat.



SMARTfinancial.ro: Care au fost produsele care au inregistrat cele mai dinamice cresteri in vanzari: produsele premium, middle sau cele de masa? Care este proportia in vanzari?

Doru Oraselu: HAT a adus pe piata din Romania un portofoliu foarte bine echilibrat, cu modele de succes atat in segmentul basic, cum sunt C300, E250, sau mai nou modelul ultra subtire C170, cat si in zona premium, cu modele spectaculoase ca U600, U100, care este si cel mai subtire telefon din lume sau F300, care are design si functionalitate duala - de telefon si media player. Printre cele mai de succes terminale Samsung din 2006 se numara modelele premium D600 si D900, in timp ce, in prima jumatate a anului acesta, cele mai bine vandute modele au fost atat cele premium precum U600, U100, F300 sau E590, cat si modelele accesibile, cu un public mai tanar, precum X510, C300 sau E250.

SMARTfinancial.ro: Cat de mult se pune accentul pe parteneriatele cu retelele de telefonie mobila si in ce masura telefoanele Samsung se regasesc in oferta marilor magazine de produse electronice?

Doru Oraselu: HAT colaboreaza cu o retea extinsa de parteneri, incepand cu operatorii, dar si cu segmentul de retail de electronice. Pe segmentul de retail de electronice, Samsung a fost primul jucator din industrie prezent cu terminale in magazinele de gen, proportia intre canale fiind bine echilibrata.

SMARTfinancial.ro: Exista in Romania si o "piata neagra" de desfacere. Cum s-a implicat HAT Group in combaterea acestui segment?

Doru Oraselu: Daca ne referim la piata gri, a telefoanelor destinate altor piete, HAT lupta cu acest fenomen in primul rand prin folosirea unor elemente de securitate precum holograma HAT. Prezenta hologramei HAT pe telefon si baterie, dar si a autocolantului galben aplicat pe cutia telefonului, garanteaza achizitionarea unui produs Samsung original, importat oficial pe piata romaneasca. Din pacate clientii nu sunt inca suficient obisnuiti sa verifice marfa pe care o cumpara, de aceea HAT a derulat o serie de campanii de informare a consumatorilor despre riscurile de nefunctionare a terminalelor din piata gri.

SMARTfinancial.ro: In ceea ce priveste promovarea telefoanelor mobile Samsung, ce medii de promovare au fost alese in ultimii ani si care sunt considerate cele mai eficiente in cadrul mixului de media? Exista o tendinta reala de a se investi tot mai mult in publicitatea online?

Doru Oraselu: Comunicarea Samsung este in general integrata pe mai multe vehicule, mixul fiind realizat in functie de obiectul campaniei si de rezultatele vizate. Folosim atat TV, radio si presa cat si outdoor si internet, precum si o componenta puternica BTL, pentru prezenta in magazine, aproape de consumator. Segmentul online este reprezentat atat de campanii clasice, cat si de concursuri pe site-ul nostru, www.samsungmobil.ro. Site-ul are un numar tot mai mare de vizitatori, pe care intentionam sa ii rasplatim, in curand, cu un nou look al site-ului si noi oferte speciale.

SMARTfinancial.ro: Cum a fost receptat serviciul lansat recent de catre HAT Group prin care utilizatorii primesc un telefon la schimb pe perioada in care telefonul este reparat?

Doru Oraselu: Samsung este singurul brand din Romania care beneficiaza de acest sistem la nivel extins, in toata tara. Serviciul este primit foarte bine de clienti, fiind in plina dezvoltare ca numar de puncte de colectare, iar timpul scurt de reparare alaturi de rata scazuta de probleme pe ansamblul modelelor din piata fac din telefoanele Samsung unele din cele mai stabile terminale, cu satisfactii maxime pentru clienti.

Ne dorim ca toti posesorii de telefoane Samsung si utilizatorii service-ului sa fie cat mai multumiti si sa beneficieze de servicii complete atunci cand aleg un telefon Samsung original, importat oficial pe piata din Romania. Vrem sa simta ca introducem astfel de servicii, pentru a veni in intampinarea nevoilor si problemelor pe care le-ar putea avea.

SMARTfinancial.ro: In cat timp un produs Samsung lansat pe piata internationala de telefoane mobile poate fi comercializat si in Romania?

Doru Oraselu: Romania este pentru unele modele una din primele tari din Europa, lansarea facandu-se simultan cu piete mult mai avansate. HAT investeste mult timp in procesul de lansare al unui telefon, care cuprinde traducerea meniului, testarea telefonului in fiecare retea, cu fiecare tip de SIM existent si colaborarea stransa cu Samsung pentru rafinarea tuturor detaliilor necesare, pana la functionarea perfecta in retelele de telefonie mobila romanesti. Aceste testari pot presupune in unele cazuri mici diferente de timing, de pana la cateva saptamani.

 

Interviu realizat de SMARTfinancial.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro
©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
cheap backlinks
SxCVd4 Im thankful for the blog article.Really thank you! Really Cool.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar