transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 28-01-2010

Deschide si savureaza fericirea - Coca-Cola lanseaza o noua campanie integrata de marketing

Deschide si savureaza fericirea - Coca-Cola lanseaza o noua campanie integrata de marketing Compania Coca-Cola îi invită pe toţi cei care adoră să se răcorească cu o Coca-Cola, să "deschidă şi să savureze fericirea". Mesajul principal al noii campanii integrate de marketing, dezvoltată la nivel mondial pentru brandul Coca-Cola, îndeamnă consumatorii să caute momente de fericire în imediata lor apropiere, în viaţa de zi cu zi şi să se bucure de ele împreună cu cei din jur.

"Deschide şi savurează fericirea" va constitui platforma pentru toate celelalte campanii integrate de marketing ale brandului Coca-Cola la nivel mondial. În România campania debutează cu un spot TV adresat în principal tinerilor, machete de presă, panotaj exterior, activităţi pentru punctele de vânzare, promoţii, online şi multe altele.

"De-a lungul istoriei sale, Coca-Cola a încercat întotdeauna să exprime o viziune pozitivă şi optimistă asupra lumii", spune Anca Năstase, Brand Manager Coca-Cola, Coca-Cola România. "Campania Deschide şi savurează fericirea este construită pe acest fundament, demonstrându-ne că, deşi trăim o viaţă modernă, stresantă şi plină de provocări, există multe momente de fericire pe care putem să ni le creăm şi pe care le putem împărtăşi cu cei din jur. Coca-Cola este antidotul pentru grijile cotidiene ale vieţii moderne".

"Ideea de bază a campaniei Deschide şi savurează fericirea este îndemnul adresat consumatorilor de a se bucura de o Coca-Cola rece ca gheaţa şi de a-şi acorda puţin timp pentru a intra în legătură cu ceilalţi", spune Anca Năstase. "Prin intermediul acestei campanii invităm oamenii să facă acest lucru mai des – să deschidă o sticlă de Coca-Cola şi să împărtăşească un strop de fericire...
să deschidă un dialog, să trimită un mesaj, să facă o glumă, să înceapă un joc, să fredoneze o melodie care îi place... să se bucure de plăcerile simple ale vieţii".

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume aproape 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gamă variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conţinut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare reţea de distribuţie din lume, compania Coca-Cola este prezentă în peste 200 de ţări, consumul produselor companiei depăşind 1.6 miliarde de porţii pe zi. Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător, conservarea resurselor şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România)..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar