Campania de comunicare Electrocasnice care aduc armonie in bucataria ta are in centru bucataria Distinctive Hosting si se desfasoara pana la finalul lunii iulie, se arata intr-un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
Campania "Electrocasnice care aduc armonie in bucataria ta" beneficiaza de un mix de comunicare ce include un spot TV filmat la Praga de Lowe Brindfors, care se vede pe principalele canale de televiziune, si o campanie de internet pe portaluri relevante. Campania de internet include un joc distractiv pentru internauti "Muzica bucatariei tale" inseamna concentrare, creatie muzicala si, in acelasi timp, distractie, dupa cum afirma producatorii campaniei.
Jucatorii vor trebui sa "cante" prin intermediul paharelor dupa o melodie creata de acestea. Pentru a trece la nivelul urmator, ordinea sunetelor sau partitura trebuie respectata cu rigurozitate. Jocul poate fi gasit pe cateva portaluri importante in materie de afaceri si design.
Bucataria Distinctive Hosting, protagonista acestei campanii, a fost creata conform noii filosofii Electrolux – Global Design. Filosofia de desgin Global Design a fost lansata anul trecut ca rezultat al unui studiu extensiv despre nevoile consumatorilor. Acest studiu a fost desfasurat de Electrolux pe o perioada de patru ani avand ca scop identificarea noilor tendinte de cumparare.
Astfel in cadrul acestei filosofii au aparut trei game de produse care corespund dorinetlor condumatorilor in functie de cerintele acestora: Insight, Inspire, Intuition.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.